  • 31. Data: 2016-10-09 10:52:01
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:2Tcue3slI5v8Nv8%gof@news.chmurka.net...
    > Tyle że ja mam projektor za free (spalił się w firmie i poszedł do
    > utylizacji, to sobie naprawiłem i mam).

    A tak z ciekawości, ??? ??????????

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 32. Data: 2016-10-09 10:55:47
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Znów twój kretyński bełkot?

    Nie. Tym razem Zenek ma 100% racji, jaki jest, taki jest, ale tym razem w
    pełni popieram, co mówi.
    Dość powiedzieć, że od żarówki 30W, odpalałem bez dotykania papierosa, jak
    jeszcze paliłem. To pomyśł, co będzie, bez chłodzenia, przy mocy 10x tyle...
    Wiesz, jaką sprawność ma żarówka? Dajmy na to, niech w tym przypadku będzie
    to 20%, czyli 60W na światło. Więc 240W ciepła idzie w pizdu, w małym
    pudełeczku. Eny kłeszczyns?

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 33. Data: 2016-10-09 11:24:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedwno ktos dal na grupie reklame suplementu diety. Kup sobie.

  • 34. Data: 2016-10-09 14:52:37
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Dobrze widac roznice pomiedzy domowym niskobudzetowym marnie swiecacym markowym dwa
    razy drozszym od dignity1004 projektorem DLP. Dignity ma 16 milionow kolorow a DLP
    troche ponad milion. Samego czerwonego czlowiek rozroznia 6 milionow. I niech sobie
    bedzie poprzedniej generacji. Jak bym mial mozliwosc to kupil bym nowego mesia 190
    chociaz to kilka generacji do tylu w stosunku do wspolczesnych samochodow. Napisz ile
    kosztuje lampa do takiego projektora co ma z 3 tysiace lumenow w trybie eko i na ile
    wystarcza. Bo w moim w danych napisali ze 60 tysiecy godzin przy 5500 lumenow.
    Wychodzi ze w trybie eko lampa w moim projektorze mnie przezyje.

    Już mi się nie chce ciąć Twoich niepozawijanych wypowiedzi więc idzie
    ciurkiem.
    1. Kolory:
    a) oko i tak nie rozróżni 16mln kolorów a 6mln czerwonego to może jakaś
    kobieta rozróżni.
    b) zależnie od typu użytej matrycy masz te 16mln kolorów i chore kąty
    widzenia co komplikuje optykę albo bezproblemowe kąty i bodajże 252k
    kolorów.
    c) czy DLP ma milion kolorów to nie wiem, nie wnikałem, to subiektywna
    opinia ale dla mnie DLP wygląda po prostu lepiej mimo efektu tęczy czy
    schodków w gradiencie na ekstremach jasności.
    2. Cena lampy, co mam Ci pisać skoro wiesz jak jest, trwałość to kilka
    lat normalnego używania, obecne telewizory dłużej nie pożyją. A cena
    taka że lepiej ten projektor wymienić.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 35. Data: 2016-10-09 15:03:02
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Ma elektronicznego zooma ale to kosztem rozdzielczosci dziala, dla mnie sie nie
    nadaje. Nie widze wad mojego projektora. To ze musi byc ciemno to jest takie cos za
    cos. Nie postrzegam tego za wade.

    Przecież to właśnie *jest* wada która eliminuje go z listy urządzeń
    mogących zastąpić tradycyjny TV.

    > A to ze on poprzedniej generacji. A sral to pies, wazne ze dobrze wyswietla.

    Tak samo można wyrazić opinię o wszystkim

  • 36. Data: 2016-10-09 19:50:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To o szesciu milionach czerwonego to nie jest informacja znaleziona w necie. To pewna
    informacja. Nie mam pojecia o co Ci chodzi z tymi katami. Matryca robi za przezrocze
    ale takie nowoczesniejsze. Swiatlo na matryce pada pod katem prostym. Oglada sie
    obraz odbity i tylko od wlasiwosci ekranu zalezy kat z jakiego da sie ogladac. Jak za
    ekran robi sciana pomalowana farba jedynka to stu osiemdziesieciu stopni nie da sie
    zrobic ale nieduzo do nich zabraknie. Rzniesz eksperta a nie wiesz ile co wyswietla
    kolorow. A to jest parametr podawany w opisach jakie sa na stronach sklepow. Jak
    zabieralem sie do kupna to byl to jeden z wazniejszych parametrow na jakie zwracalem
    uwage. U mnie przez trzy miesiace projektor swiecil z tysiac godzin. To juz nie
    jakies lata sie robia a miesiace. Przy szescdziesieciu tysiacach godzin w trybie
    normalnym i pewno ze stu piecdziesieciu w trybie obnizonej do polowy jasnosci robi
    sie komfort finansowy. Tym bardziej ze w moim projektorze ta obnizona do polowy
    jasnosc to jest tyle ile w takich z drogimi lampami maksymalna jasnosc. Czy tanie z
    ograniczona iloscia kolorow widocznymi kwadratowymi pikselami robiacymi tecze przy
    ciemnym obrazie z powodu malej mocy lampy moze byc lepsze od tanszego, jasniejszego,
    z trwalszym zrodlem swiatla i bez efektu teczy? Pewno moze ale nie do ogladania
    telewizji. Jakies tabelki wyswietli. Stawiam pieniadze przeciwko spinaczom biurowym
    ze ten moj wyswietli lepiej te tabelki. Czy zoom jest potrzebny do ogladania
    telewizji? Dobry obiektyw zmiennogniskowy kosztuje sporo kasy. Tani czyli marny
    bedzie wprowadzal bledy. Przy DLP aberracja chromatyczna przy tabelkach nie bedzie
    specjalnie przeszkadzala. Tak samo jak obiektyw pokrzywi srodek albo brzegi. O tym ze
    wieksza ilosc soczewek zabierz sporo swiatla nie wspomne bo to oczywiste. Przy
    instalowaniu w domu projektora do ogladania filmow zoom jest zbedny. Kino tym lepsze
    im ma wiekszy ekran, tak samo z ekranem w domu. Obraz ma byc najwiekszy mozliwy do
    uzyskania. Projektor w domu mozna ustawic nie dalej niz odleglosc ograniczona sciana.
    W projektorze z zoomem i zwyklym obiektywem wielkosc obrazu bedzie maksymalna ale z
    zoomem bedzie ja mozna zmniejszac. Zmniejszanie kloci sie z zasada ze obraz ma byc
    najwiekszy jaki sie da zrobic. W domu jak projektor ma robic za telewizor instaluje
    sie go jeden raz. Wisi pod sufitem i rusza sie go zeby w srodku odkurzyc. To z
    wyrazaniem opini o wszystkim sensu nie ma. Wyraz opinie ze transport konny jest
    lepszy od opartego na samochodach elektrycznych.

  • 37. Data: 2016-10-09 20:26:25
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    wyrazaniem opini o wszystkim sensu nie ma. Wyraz opinie ze transport konny jest
    lepszy od opartego na samochodach elektrycznych.

    Jesteś jebnięty.

  • 38. Data: 2016-10-09 20:38:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Strasznie szybko ci sie argumenty skonczyly. A tak dobrze zarlo i zdechlo.

  • 39. Data: 2016-10-09 21:31:59
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > To chinczyk, wystepuje w necie pod wieloma nazwami. Moj sie nazywa dignity 1004A.
    > Euroagd go sprzedaje po 1600 za sztuke. Jest z androidem. Bez androida kosztuje
    chyba 1200.
    >Jestem bardzo zadowolony. Robi przede wszystkim za telewizor. Katuje go z 10 godzin
    codziennie.
    >Czy kupil bym lepszy. Odkad go mam to w ramach ciekawosci popatrzylem na obraz z
    takich co maja d
    >roga firme w nazwie. W klasie hd uwazam ze nie ma lepszych niz moj.

    Jakie HD, co Ty pierniczysz, jak już to HD-ready, czyli skaluje obraz w
    dół do natywnej rozdzielczości która w Twoim przypadku wynosi 1280x800.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 40. Data: 2016-10-09 22:45:42
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Strasznie szybko ci sie argumenty skonczyly. A tak dobrze zarlo i zdechlo.

    Nic mi się nie skończyło, doczytałem tylko do momentu "Rzniesz eksperta
    a nie wiesz ile co wyswietla kolorow"
    No więc misiu kolorowy skoro nie wiesz o czym piszę, to znaczy że o
    technologiach użytych w LCD gówno wiesz i zwyczajnie nie ma sensu z Tobą
    jakakolwiek dyskusja. Masz projektor, jest Ci z nim dobrze to niech Ci
    ziemia lekką będzie, audiofile też zachwalają swoje cudowne kabelki po
    25tyś$.