  • Data: 2016-10-10 21:02:36
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaNus pisze:

    > Jak jest bardzo jasno, to i na TV widać nie najlepiej. Zaś gdy masz do
    > projektora dobry, zwijalny ekran, to możesz go użyć jako kotary:
    > zasłania okno, i odsłania najnowszą hollywoodską produkcję.
    > Zenek napisał, że nie poczytuje tego za wadę, ja też bym to uznał za
    > "cechę" raczej, ale oczywiście ktoś, kto rozważa dopiero kupno, pomiędzy
    > TV-LCD, a projektorem, ten sam musi na własne ryzyko rozstrzygnąć, czy
    > faktycznie "eliminuje".

    Normalne że jak słońce świeci prosto w ekran to nie ma bata ale w samo
    południe mogę zwykły TV oglądać bez zasłaniania rolet, na projektorze
    się tak nie dało. Czy to wada to kwestia gustu ale należy o tym
    wspomnieć w dziale "wady" żeby się ktoś nie obudził z ręką w nocniku.
    Kumpel ma tak jak podałeś, wysuwany ekran powiesił jako zasłona przed
    oknem, niestety słońce robi za upierdliwe i niestabilne podświetlenie
    tła, taki naturalny ambilight.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html