  • Data: 2016-10-12 16:56:02
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    No widzisz, jednak jest cos co zaakceptowales do obejrzenia. Na tvp historia jest
    duzo ciekawych programow zrobionych przez Woloszanskiego. Na ktoryms z naziemnych
    byly dwa wedlug mnie doskonale rosyjskie seriale wojenne. Jeden o konwoju i drugi o
    karnej kompani. Puszczaja polskie filmy z lat piecdziesiatych. Byla wtedy moda na
    seriale i filmy kryminalne. Ale nie takie jak teraz ze zabili go i uciekl. Z
    przyjemnoscia ogladalem niedawno kilka polskich filmow wojennych. Z nowych Tajemnica
    Twierdzy Szyfrow. Ze starych filmow polskie komedie, zrekonstruowane. Na kulturze
    sporo malo znanych, co nie znaczy ze same gnioty, filmow dla troche bardziej
    wymagajacych odbiorcow. Sportu jakos nigdy nie lubilem. Jest chyba jeden kanal ze
    sportem. Dla lubiacych piosenki kilka kanalow z muzyka od disco polo do starych
    przebojow. Dla polmozgow kabarety. I jeszcze wiele wiele fajnych pozycji jak jedne z
    najlepszych filmow Tarrantino. Zrekonstruowane Bondy, filmy wojenne typu Tora Tora
    Tora. Odkad mam projektor to nie mam powtorek. Ogladanie na bardzo duzym jak na
    mieszkanie ekranie to ogladanie wszystkiego po raz pierwszy. Jak ktos uwaza za oferta
    w telewizji naziemnej jest marna to niech sobie porowna z ofertami jakie maja
    publiczne telewizje z bratnich krajach chujni. Bedzie do polskiej telewizji wracal
    jak do taty i mamy.