  • Data: 2016-10-12 17:10:39
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >No widzisz, jednak jest cos co zaakceptowales do obejrzenia.

    Problem w tym, ze miesiecy tak to wyglada.
    "nic nie ma", wiec z przyzwyczajenia wlaczam na Stargate.
    Ale coraz wiecej odcinkow juz widzialem.

    100 programow, a na kilku jest cos do obejrzenia ... znaczy sie 95%
    tresci to sieczka.

    >Na tvp historia jest duzo ciekawych programow zrobionych przez
    >Woloszanskiego.
    >Na ktoryms z naziemnych byly dwa wedlug mnie doskonale rosyjskie
    >seriale wojenne.

    Rosyjskich ogolnie nie lubie. Te dluzyzny ... tasmy nie wolno
    zmarnowac czy co ?
    Nawet ten Uciekajacy Pociag - niby w kanadzie, ale z Konczalowskiego
    jednak radziecka szkola filmowa wychodzi.

    >Puszczaja polskie filmy z lat piecdziesiatych.
    >Byla wtedy moda na seriale i filmy kryminalne.

    Sa tez na youtube. No - ale zeby byly, to ktos musi w cyfrowej TV
    nadac :-)

    >Z nowych Tajemnica Twierdzy Szyfrow.

    Niespecjalnie cenie. Pomysl dobry, ale za bardzo zagmatwany, watki sie
    gubia ... i znow lepiej z internetu obejrzec, po kolei i nie
    przegapiajac odcinka.

    >Sportu jakos nigdy nie lubilem. Jest chyba jeden kanal ze sportem.

    Z 10 ich chyba mam. Ale ogladac przez 90 minut kopanie po nogach i
    zadnej bramki - to mnie nie kreci.

    >Dla lubiacych piosenki kilka kanalow z muzyka od disco polo do
    >starych przebojow.

    I tak oto telewizja zamienila sie w radio :-)

    >Dla polmozgow kabarety.

    Przynajmniej posmiac sie mozna.

    >Jak ktos uwaza za oferta w telewizji naziemnej jest marna to niech
    >sobie porowna z ofertami jakie maja publiczne telewizje z bratnich
    >krajach chujni.
    >Bedzie do polskiej telewizji wracal jak do taty i mamy.

    Telewizje bratnich krajow widzialem wiele lat temu.
    Nie narzekaj - do tego zmierzaja i nasze telewizje, a w zasadzie to
    juz prawie u celu sa.

    J.