  • Data: 2016-10-10 21:46:12
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pokoj z projektorem mam od wschodu. Slonce jesli jest to jest w nim do poludnia.
    Wstaje przecietnie o 11 i mnie wali ze ze o dziewiatej nie moge ogladac. A jak juz
    mialbym mus ogladac to jak sie budze to okna mam zasloniete, wystarczy ze nie
    odslonie. Poza tym od mojego rana czesto mam co innego do roboty niz ogladanie
    telewizji. Za to przez wieksza czesc roku wieczorami jest ciemno, zadne latarnie
    uliczne w okna mi nie swieca. Jak ktos ma inaczej to ma pecha. Nie wszystko jest dla
    wszystkich zwlaszcza jak wyszukuje ktos sztucznych problemow. Final taki ze ogladam
    planete malp i czuje sie jak w kinie a tacy co maja telewizory patrza w ekran na
    planete malp. Roznica pomiedzy projektorem a telewizorem polega na tym ze z
    projektora sie oglada a w telewizor patrzy. I nawet taki projektor jak mam jest
    lepszy od kazdego telewizora.