  • Data: 2009-04-16 14:48:28
    Temat: Re: Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk
    Od: q...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Kwi, 16:25, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > q...@g...com 0...@z...goog
    legroups.com

> [...]
    > taka sobie?
    >
    > : i wytykanie czegos nie zwiazanego z tematem?
    >
    > Tzn.?
    >
    > : PS. Usun ten smietnik wokolo Twego e-maila.
    >
    > Ten śmietnik, to cytat postu Jewuły?
    > Innego śmietnika w pobliżu nie widzę.
    > (delimiter jest OK, jeśli o to toczy się [pod górkę] nadal wojna)
    >
    > --
    >    .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

    W Polsce utarlo sie ze placi sie za czesci uzyte do zamowienia, a
    wiedza i umiejetnosci sa nic nie warte. Fotograf doswiadczony, ktory
    sie szanuje i innych wspolbraci w tym art. rzemiosle, nie bedzie sie
    prostytuowal "ZADARMO"! Psuje rynek . Nie chce Cie obrazac, wiem ze
    masz dobre intencje i checi, ktorymi cos tam jest wybrukowane;)
    StaM