  • Data: 2013-04-01 20:10:47
    Temat: Re: Szukam dobrej klawiatury
    Od: "LPPL" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "$heikh el $hah"

    Wiele lat temu, jak przesiadałem się z laptopa na stacjonarny, kupiłem
    labteca ultra flat w mm. Leżały wystawione obok siebie te dwa flaty, a
    ponieważ nie pisałem wtedy bezwzrokowo, a labtec miał większe napisy na
    klawiszach, wybór był oczywisty. Tym bardziej, że mechanicznie to były te
    same klawiatury ( przyznam się, że sprawdziłem ukradkiem i po wydłubaniu
    jednego klawisza z logitecha przymierzyłem go do labteca - pasował
    idalnie). Różniły się tylko kolorem, bo lo był cały czarny ale błyszczący,
    a la czarno szary ale matowy (czyli na plus) Służy mi ta klawiatura wiele
    lat, a lubię sobie pograć w fpp więc swoje przeszła (wyłamały się tylko
    nóżki, bo w trakcie jakiejś rozgrywki poniosły mnie nerwy i dostała kilka
    pięści w sam środek ;). Aż starach pomyśłeć co będzie jak wysiądzie, bo co
    prawda dostałem z jakiejś okazji bezprzewodowego logitecha, ale leży
    nieużywany, bo nie mogę się przestawic na inny rozkład klawiszy. I to jest
    największa bolączka przy zmianie fortepianu;)
    Dobrze, żeś poruszył temat, to może człek sobie jeszcze coś na wyprzedażach
    wyszuka;)

    > Ale ja na samą mysz potrafiłem wydać 200 zł.

    Jaja se robisz? Proste, użytkowe myszy zaczynają się, od (mniej więcej)
    300.

    --
    LPPL