  • 11. Data: 2009-09-21 10:35:30
    Temat: Re: Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    ania pisze:
    > Użytkownik "KLOSZ"

    > a tak, bo argument, zeby wlasnego dzieciaka nie budzic, nie jest madry,
    > biorac pod uwage, ze przez nastepne 10 km masz w nosie innych, chyba, ze te
    > 10 km jedziesz polami (w sumie tez nie bardzo, bo ploszysz zwierzaki)

    > a ty podlub glebiej w nosie, to moze te inne dzieciaki tez stamtad
    > wyciagniesz
    >
    > ps
    > infantylne argumenty to mozna zrozumiec w mailach dziewczyn, ale faceta?
    > jeszcze na takim motocyklu? z takim wydechem? eeee nie pasuje

    Wiec prosze Cie raz jeszcze, bo widze, ze nie czytasz ze
    zrozumieniem.... napisz mi gdzie napisalem, ze te inne dzieciaki mam w
    dupie i chce halasowac dalej od domu? Przeciez chyba nie zakladasz, ze
    wyjade z pod domu z db killerami 100 metrow i bede je wyciagal? Dla
    ulatwienia zacytuje Ci raz jeszcze co napisalem. Uspokoj sie, przeczytaj
    calosc mojej wypowiedzi i mi odpowiedz prosze na to proste pytanie, bo
    chcialbym zrozumiec Twoj tok rozumowania.

    Cytat mojej wypowiedzi, jako odpowiedz na pytanie Pidżeja czy byl
    problem z diagnostą:
    "Nie, to nie to. Wyjazd z garazu mam pod oknami sypialni dzieciaka i nie
    chce mi sie pchac dryndy co rano, zeby go nie obudzic. Poza tym jakos
    przy dluzszej jezdzie mi i plecakowi w kasku rezonuje i moze byc lekko
    meczace.
    Zadnych sensacji tu nie ma, ot chce miec wybor kiedy jest glosno a kiedy
    jest cicho ;) "

    No to gdzie tu jest o tym halasowaniu innym dzieciom? Bo jesli w tym
    ostatnim zdaniu to znalazlas to pudlo, bo raczej mialem na mysli na
    przyklad jakies jazdy na torze itepe itede gdzie mozna sobie pohalasowac.
    A, ze przede wszystkim zwracam uwage na swoje dziecko... skoro
    twierdzisz, ze to infantylne to ok, mozesz miec takie zdanie. Dla mnie
    przede wszystkim liczy sie moja rodzina, o innych mysle w dalszej
    kolejnosci.

    Aha, i jeszcze jedno. Jak dorosniesz, to sie dowiesz, ze dzieci sie z
    nosa nie wyciaga ;-) <- ( ten znaczek oznacza zart, to tak dla pewnosci,
    ze zlapiesz )

    Zdrowka zycze i mysle, ze z mojej strony EOT, bo nie o kolejnego flejma
    tu chodzilo, a z netowych, bezzasadnych pyskowek wyroslem juz dobrych
    kilka lat temu i juz mi sie nie chce.

    KLOSZ

    P.S. cokolwiek sobie o tym niektorzy ludzie mysla, nadal szukam
    dbKillerow...

  • 12. Data: 2009-09-21 10:41:44
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-21 12:35:30 +0200, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> said:

    > Uspokoj sie, przeczytaj calosc mojej wypowiedzi i mi odpowiedz prosze
    > na to proste pytanie, bo chcialbym zrozumiec Twoj tok rozumowania.

    Obawiam się, że to ostatnie jest z góry skazane na porażkę...
    ;-)

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-09-21 10:43:02
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 12:35, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote:
    > No to gdzie tu jest o tym halasowaniu innym dzieciom? Bo jesli w tym
    > ostatnim zdaniu to znalazlas to pudlo, bo raczej mialem na mysli na
    > przyklad jakies jazdy na torze itepe itede gdzie mozna sobie pohalasowac.

    to tylko na itepe itede, bo na torze też Ci się przydadza te killery.

    - gildor

  • 14. Data: 2009-09-21 10:47:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > bo na torze też Ci się przydadza te killery.

    na takim z koniami? moga sie sploszyc, nie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 15. Data: 2009-09-21 10:51:39
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 12:47, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > na takim z koniami? moga sie sploszyc, nie?

    no, i ponieść

    - gildor

  • 16. Data: 2009-09-21 10:57:25
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    No to bym nie mogl na Sluzewiec do mamy jezdzic.... zonk.
    Musze miec te killery.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 17. Data: 2009-09-21 11:34:15
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    KLOSZ pisze:
    > No to bym nie mogl na Sluzewiec do mamy jezdzic.... zonk.
    > Musze miec te killery.

    Pomierz srednice i dorob je z kawalka rurki czy dwoch, nawiercisz otwor
    w gwizdku i na spokojnie je zamontujesz na srube. Chyba ze nie masz tam
    jakiegos speca zlotej-raczki ktory by takie cus dorobil.

    Ja mam ze 4 rozne wydechy do R1 (z dB-killerami i bez, carbonowe i
    lustrzane itd) ktore wymieniam jak mi sie juz jakis znudzi ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 18. Data: 2009-09-21 11:36:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > no, i ponieść

    "Kocham. Nie bije"
    Tak jakos mi sie apropos koni przypomnialo.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 19. Data: 2009-09-21 12:36:50
    Od: WS <L...@c...pl>

> [...]

    > chce mi sie pchac dryndy co rano, zeby go nie obudzic."
    >
    > No to gdzie tu jest o tym halasowaniu innym dzieciom?

    powyzej ;)
    tzn mozna zrozumiec to tak: "gdyby mi sie chcialo co rano przepchac
    drynde pod oknami, to dalej bym juz pojechal" (...majac pozostalych
    w .... glebokom powazaniu) ;)

    WS

  • 20. Data: 2009-09-21 13:11:41
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    WS pisze:

> [...]
    > tzn mozna zrozumiec to tak: "gdyby mi sie chcialo co rano przepchac
    > drynde pod oknami, to dalej bym juz pojechal" (...majac pozostalych

    Aha.... zrozumialem w czym rzecz. OK. Nadinterpretacja, ale ok, mozna
    bylo to tak zrozumiec.
    Nawet jesli chcialoby mi sie pchac to i tak wolalbym jezdzic w wiekszej
    ciszy. Po Hundzie mam wyczulony sluch, bo sevenkowe wydechy cichutkie sa
    jak komarek.

    Zdrowko
    KLOSZ