    From: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
    Date: Mon, 21 Sep 2009 12:35:30 +0200

    ania pisze:
    > Użytkownik "KLOSZ"

    > a tak, bo argument, zeby wlasnego dzieciaka nie budzic, nie jest madry,
    > biorac pod uwage, ze przez nastepne 10 km masz w nosie innych, chyba, ze te
    > 10 km jedziesz polami (w sumie tez nie bardzo, bo ploszysz zwierzaki)

    > a ty podlub glebiej w nosie, to moze te inne dzieciaki tez stamtad
    > wyciagniesz
    >
    > ps
    > infantylne argumenty to mozna zrozumiec w mailach dziewczyn, ale faceta?
    > jeszcze na takim motocyklu? z takim wydechem? eeee nie pasuje

    Wiec prosze Cie raz jeszcze, bo widze, ze nie czytasz ze
    zrozumieniem.... napisz mi gdzie napisalem, ze te inne dzieciaki mam w
    dupie i chce halasowac dalej od domu? Przeciez chyba nie zakladasz, ze
    wyjade z pod domu z db killerami 100 metrow i bede je wyciagal? Dla
    ulatwienia zacytuje Ci raz jeszcze co napisalem. Uspokoj sie, przeczytaj
    calosc mojej wypowiedzi i mi odpowiedz prosze na to proste pytanie, bo
    chcialbym zrozumiec Twoj tok rozumowania.

    Cytat mojej wypowiedzi, jako odpowiedz na pytanie Pidżeja czy byl
    problem z diagnostą:
    "Nie, to nie to. Wyjazd z garazu mam pod oknami sypialni dzieciaka i nie
    chce mi sie pchac dryndy co rano, zeby go nie obudzic. Poza tym jakos
    przy dluzszej jezdzie mi i plecakowi w kasku rezonuje i moze byc lekko
    meczace.
    Zadnych sensacji tu nie ma, ot chce miec wybor kiedy jest glosno a kiedy
    jest cicho ;) "

    No to gdzie tu jest o tym halasowaniu innym dzieciom? Bo jesli w tym
    ostatnim zdaniu to znalazlas to pudlo, bo raczej mialem na mysli na
    przyklad jakies jazdy na torze itepe itede gdzie mozna sobie pohalasowac.
    A, ze przede wszystkim zwracam uwage na swoje dziecko... skoro
    twierdzisz, ze to infantylne to ok, mozesz miec takie zdanie. Dla mnie
    przede wszystkim liczy sie moja rodzina, o innych mysle w dalszej
    kolejnosci.

    Aha, i jeszcze jedno. Jak dorosniesz, to sie dowiesz, ze dzieci sie z
    nosa nie wyciaga ;-) <- ( ten znaczek oznacza zart, to tak dla pewnosci,
    ze zlapiesz )

    Zdrowka zycze i mysle, ze z mojej strony EOT, bo nie o kolejnego flejma
    tu chodzilo, a z netowych, bezzasadnych pyskowek wyroslem juz dobrych
    kilka lat temu i juz mi sie nie chce.

    KLOSZ

    P.S. cokolwiek sobie o tym niektorzy ludzie mysla, nadal szukam
    dbKillerow...