  • 1. Data: 2009-09-18 08:54:56
    Temat: no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    http://allegro.pl/show_item.php?item=746357701

    jesli jest ktos zainteresowany to zapraszam.
    zal go ale mam nowa zajawke :)

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 2. Data: 2009-09-18 09:55:56
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    Atlobek <a...@d...pl> napisał(a):
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=746357701

    Znaczy ze moto bez dodatkow kosztuje 8k?

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 3. Data: 2009-09-18 10:46:50
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Znaczy ze moto bez dodatkow kosztuje 8k?

    :)
    a co ja bym z nimi pozniej zrobil ;)
    padaki na allegro sprowadzone kosztuja 10-12 tysi ;) i nie maja
    dodatkow.

    poza tym nigdy nie odzyska sie zainwestowanych pieniedzy w dodatki
    wiec tylko tak uswiadamiajaco napisalem ;)

  • 4. Data: 2009-09-18 10:59:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-18 12:46:50 +0200, Atlobek <a...@d...pl> said:

    > :)
    > a co ja bym z nimi pozniej zrobil ;)
    > padaki na allegro sprowadzone kosztuja 10-12 tysi ;) i nie maja
    > dodatkow.

    Z cenami tych szpejów to jednak trochę pojechałeś ;-)

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-09-18 11:14:59
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    On Sep 18, 12:59 pm, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Z cenami tych szpejów to jednak trochę pojechałeś ;-)

    ja niestety je za tyle kupowalem 3 lata temu :(
    teraz jak widze ceny to tylko zacieram rece bo kolejnego przerobie za
    prawie pol ceny

  • 6. Data: 2009-09-18 11:48:19
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 04:14:59 -0700 (PDT), Atlobek napisał(a):

    > ja niestety je za tyle kupowalem 3 lata temu :(

    Swoją ścieżką ciekawe za ile dasz radę go sprzedać.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2009-09-18 12:24:51
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Swoją ścieżką ciekawe za ile dasz radę go sprzedać.

    jak nie pojdzie to nie bede plakal :)
    to nie mina tylko moje widzi mi sie

    bede lal i dalej smigal

    a zamiast dokladac kupie mala krosowke ;)

  • 8. Data: 2009-09-18 15:00:29
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    ELou~!
    primuss wrote:

    > Znaczy ze moto bez dodatkow kosztuje 8k?

    Kliknalem z ciekawosci. Co prawda brakuje kilku informacji, np po ile
    byly zarowki, zuzyty olej czy benzyna (pewnie wlales do moturka calkiem
    sporo litro, prawda? ) - wtedy wycena bylaby kompletna. Autorowi
    ogloszenia gratuluje poczucia humoru. Niezly jajcarz z kolegi, az
    rozeslalem linke paru znajomym przy okazji piatkowego humoru ;) Dzieki!

    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2009-09-18 16:54:31
    Od: "Pink" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Atlobek" <a...@d...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=746357701
    >
    > jesli jest ktos zainteresowany to zapraszam.
    > zal go ale mam nowa zajawke :)

    ceny dodatków... :))))))))
    jestes frajerem czy cwaniakiem ?
    akumulator 300, dobre, dobre :).

  • 10. Data: 2009-09-18 18:07:29
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Pink pisze:

    > ceny dodatków... :))))))))
    > jestes frajerem czy cwaniakiem ?
    > akumulator 300, dobre, dobre :).

    Wszystko ma być z Tesco?Do mojego moto aku kosztuje jeszcze więcej i co
    z tego wynika?

    --
    Tomek
    BMW R1100S