  • 1. Data: 2009-09-19 09:55:02
    Temat: Filmowanie na motocyklu .
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Witka !

    Jako ze moj pierworodny wczoraj sie postaral , wygral w miedzyszkolnym
    konkursie taka kamere :

    http://www.allegro.pl/item734308922_kamera_toshiba_c
    amileo_s10_full_hd_4gb_torba_hit.html

    i wspanialomyslnie podarowal ja nalepszemu ojcu na swiecie mam pytanko : jak
    , gdzie i czym toto zamocowac , tak zeby jakis fajny filmik z jazdy nagrac ?
    --
    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ
    CZERWONE R-ONE

  • 2. Data: 2009-09-19 20:29:57
    Temat: Re: Filmowanie na motocyklu .
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > i wspanialomyslnie podarowal ja nalepszemu ojcu na swiecie mam pytanko :
    > jak , gdzie i czym toto zamocowac , tak zeby jakis fajny filmik z jazdy
    \

    troszke wyobrazni i da rade wszedzie zamontowac;)) My z bratem Panie to
    montowali gdzie sie da i to nie bylo takie cacko tylko zwykla cyfrowka,
    aparat znaczy siem. Bez stabilizacji obrazu i max 12 min vodeo nagrywalo to
    to i matarialu jest;P

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-09-21 07:03:02
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Na Choperach mozna tak :

    http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zamontowac-kamer
    e-na-motorze

    a na scigantach ?

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ

    Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
    Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

  • 4. Data: 2009-09-21 08:06:17
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "-=MAKARENA=-" napisał w wiadomości
    > Na Choperach mozna tak :
    >
    > http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zamontowac-kamer
    e-na-motorze

    > a na scigantach ?

    Chodzi Ci oczywiście o połówkową kierownicę. Bo chopper to z tej hondy
    słaaaby.
    No i kwestia odpowiedniego skoku gwintu tej śruby - musi być calowa bo
    chyba normalna nie będzie pasowała.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 5. Data: 2009-09-21 08:08:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości

    > No i kwestia odpowiedniego skoku gwintu tej śruby - musi być calowa
    > bo chyba normalna nie będzie pasowała.

    To znaczy skoku gwintu "bolca" jak ktoś świetnie przetłumaczył. Bolec
    z nakrętką i podkładką. Hehehe.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2009-09-21 16:46:02
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 21 Wrz, 09:03, "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> wrote:
    > mozna tak :
    > http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zamontowac-kamer
    e-na-motorze

    mozna tez bez rury pcv ;)
    u mnie to wyglada tak:
    http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C04%5C16%5Cbikepic
    s-565721-full.jpg
    obejma wyścielona gumą, sruba (specjalny gwint) bądź "bolec", motylek
    do ustawienia dlugosci sruby...
    i wreszcie element podpierajacy kamere - tj część pochodząca ze
    statywu,
    oraz motylek do zabezpieczenia ww czesci gdy kamera jest odkręcona.
    aha jeszcze trzeba pochwalic sie przykladowym filmikiem:
    http://www.youtube.com/watch?v=10_e16FDgAg&feature=c
    hannel

  • 7. Data: 2009-09-21 16:58:20
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On 21 Wrz, 09:03, "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> wrote:
> [...]

    Ja tu widze tylko zbornik, kiere, jakies zegary i pomalowany kreda silnik -
    jesli mocowanie to ta czesc, ktora wychodzi z kadru to nic nie widac..

  • 8. Data: 2009-09-21 17:07:11
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 21 Wrz, 18:58, "Karambol" <m...@w...pl> wrote:

    >  Ja tu widze tylko zbornik, kiere, jakies zegary i pomalowany kreda silnik -
    > jesli mocowanie to ta czesc, ktora wychodzi z kadru to nic nie widac..

    hehe no co Ty; nie mam lepszego zdjecia pod reka ale...
    ale mocowanie nie wychodzi z kadru tylko znajduje sie w samym srodku
    tj. w polowie kierownicy - podobnie zreszta jak na filmiku z rurą pcv

  • 9. Data: 2009-09-21 17:51:12
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    hehe no co Ty; nie mam lepszego zdjecia pod reka ale...
    ale mocowanie nie wychodzi z kadru tylko znajduje sie w samym srodku
    tj. w polowie kierownicy - podobnie zreszta jak na filmiku z rurą pcv

    No fakt, widac tam jakies motylki:)