  • 1. Data: 2009-09-18 11:01:52
    Temat: opona bezdetkowa zamiast detkowej
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Sprawa tyczy sie :
    Maxxis ProMaxx M-6103R 140/90 - 15, 70H, tl
    Wiem ze niektore gumy TL bezstresowo mozna zakladac z dętką - ktos wie jak
    jest w przypadku tego maxxisa ?
    Ps.
    Guma do VS800 intruder

    Pzdr
    PanAdol
    Tygrys '01

  • 2. Data: 2009-09-19 09:59:23
    Temat: Re: opona bezdetkowa zamiast detkowej
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam ponownie jakos malo wiesc wiec moze inaczej sprecyzuje pytanie :
    Jak odroznic czy opona bezdetkowa bedzie dobrze sprawowala sie na feldze z
    dętką ? Rozumiem ze chodzi o to zeby wewnetrzna czesc opony nie byla ostra
    czy cos i zeby nie przebijala detki - dobrze rozumiem ?
    Pzdr
    PanAdol

  • 3. Data: 2009-09-19 13:35:17
    Od: Arni <a...@N...spam>

    PanAdol pisze:
> [...]
    > dętką ? Rozumiem ze chodzi o to zeby wewnetrzna czesc opony nie byla ostra
    > czy cos i zeby nie przebijala detki - dobrze rozumiem ?

    a opona nie powinna miec w srodku karbów bo sie dętka moze przetrzec.
    Ktos kiedys tu juz krzyczał że sie nie przeciera ale ja widziałem
    przetartą wiec ostrzegam

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-09-19 20:47:23
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Arni"
    a opona nie powinna miec w srodku karbów bo sie dętka moze przetrzec.
    Ktos kiedys tu juz krzyczał że sie nie przeciera ale ja widziałem
    przetartą wiec ostrzegam

    Przyciera sie lub przyszczypuje jak gdzies dobije bo nie jest wlasciwie
    nadmuchana...poza tym duzo talku (takiego bialego co to sie z niego szpachle
    robi)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 5. Data: 2009-09-20 12:39:07
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości

    > Przyciera sie lub przyszczypuje jak gdzies dobije bo nie jest
    > wlasciwie nadmuchana...poza tym duzo talku (takiego bialego co to
    > sie z niego szpachle robi)

    Ja kupuję gotową we wiaderkach.
    Gipsaru będzie dobra?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2009-09-20 13:57:58
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Jasio"
    Ja kupuję gotową we wiaderkach.
    > Gipsaru będzie dobra?

    Oczywiscie - we chwile po tym jak odsaczysz od niej pokost...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 7. Data: 2009-09-22 07:15:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Siemka
    >
    > ***"Jasio"
    > Ja kupuję gotową we wiaderkach.
    >
    > Oczywiscie - we chwile po tym jak odsaczysz od niej pokost...

    (:
    Żarty żartami. Ale czemu pokost? Ja z talkiem mieszałem dokładnie tę
    samą farbę, którą malowałem potem.
    Fakt, że robiłem to dwa razy w życiu może oznaczać, że niefachowo,
    choć działało świetnie.
    Ale pokost mi tu jakoś nie pasi.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 8. Data: 2009-09-22 08:42:59
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Dzieki
    Napisalem tez pytanie na stronie tajwanskiej stronie producenta - maxxisa -
    o dziwo odpowiedzieli (choc mam oczywiscie swiadomosc ze pewnie za bardzo
    pojecia nie ma o karbach w oponach TL i odpisal cokolwiek) - ale milo ze
    odpisal wiec sie chwale ;) :

    Dear Mr. Pilta,

    Thanks for your message.

    It should be no problem to use tube with tubeless tire on the tube type
    rim, however, if the rim is tubeless type then the tire mounted must be also
    tubelss tire.

    I hope this would clear up for you. please let me know if you need my
    further assistance.

    Thanks in supporting Maxxis tires.
    Yours faithfully
    (Brian) Hsiao-Chen, Chang
    MAXXIS International
    International Sales Dept.

  • 9. Data: 2009-09-22 17:47:53
    Temat: [OT]opona bezdetkowa zamiast detkowej
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Jasio"
    Żarty żartami. Ale czemu pokost? Ja z talkiem mieszałem dokładnie tę
    samą farbę, którą malowałem potem.

    Dodaje sie do talku to szczym ma sie to zwiazac - znaczy sie ta
    szpachla...Ja szpachlowalem nia łodzie wiele lat temu - slomkowe Omegi a, ze
    drewniane byly to i drewno sie pokostowalo fest. To w zimie, a na wodzie z
    zewnatrz guma do zucia, wewnatrz zagniatany chleb :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze