  • 1. Data: 2010-05-05 09:29:33
    Temat: Szukam aparatu o takich parametrach
    Od: "opti" <o...@p...net>

    kategoria ultrazoom

    co musi posiadać:
    -zoom min. 15x bez tragicznych aberracji, czyli pewnie Nikon spada odrazu z
    planu
    -matryca czym wieksza tym lepsza
    -filmy full HD zapisywane w standardzie AVCHD a nie MOV z ktorym sa wieczne
    problemy
    -zapis zdjec w trybie 4:3, 3:2 i 16:9
    -pełen manual ze swobodnym trybem migawki pow. 1 sek.
    -lampa o realnym zasiegu 7-8m
    -obsluga kart SD
    -uchylny obracany ekran o rozdzialce min. 230 tys.
    -wizjer

    pytanie czy taki ultrazoom isteje?

  • 2. Data: 2010-05-05 10:42:03
    Temat: Re: Szukam aparatu o takich parametrach
    Od: "Wędrowniczek" <m...@p...com.pl>

    Użytkownik "opti" <o...@p...net> napisał:
    > kategoria ultrazoom
    >
    > co musi posiadać:
    > -zoom min. 15x bez tragicznych aberracji, czyli pewnie Nikon spada odrazu
    > z planu
    [...]

    Użyłeś znaku słownego aparatu na literę "N" w niekorzystnym kontekście.
    Spodziewaj się konsekwencji.

    --
    Wędrowniczek

  • 3. Data: 2010-05-05 10:51:21
    Od: "opti" <o...@p...net>

    > [...]
    >
    > Użyłeś znaku słownego aparatu na literę "N" w niekorzystnym kontekście.
    > Spodziewaj się konsekwencji.

    heh, ok w takim razie szybko sie poprawiam, ten z zoltym znaczkiem ;)
    przejrzałem dokladnie sample z p100 i stwierdzam ze to jednak zabawka lub
    cos z kategorii "beginner amateur".
    Ktos kto z fotografia mial juz do czynienia bedzie spogladal jednak w strone
    Canona tudziez Panasa lub Fuji.
    Dlatego pozostaje mi niestety czekac na nastepce SX1 lub SX20 ze stajni
    Canona.
    Niewiadomo tylko czy nastapi to przed wakacjami

  • 4. Data: 2010-05-05 11:00:44
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > heh, ok w takim razie szybko sie poprawiam, ten z zoltym znaczkiem ;)

    Niczym kupisz poczytaj o zoltym serwisie ;)

  • 5. Data: 2010-05-05 11:11:56
    Od: "opti" <o...@p...net>

    > Niczym kupisz poczytaj o zoltym serwisie ;)

    ;)
    mowiac juz calkiem serio co wybrac? Moze jednak poczekac na jakies nowe
    modele od Canona i innych tylko czy ktos potrafi przewidziec kiedy C
    wypuszci nowe modele?

  • 6. Data: 2010-05-05 11:25:16
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 5, 1:11 pm, "opti" <o...@p...net> wrote:

    > ;)
    > mowiac juz calkiem serio co wybrac? Moze jednak poczekac na jakies nowe
    > modele od Canona i innych tylko czy ktos potrafi przewidziec kiedy C
    > wypuszci nowe modele?

    Przeciez chyba Lumix ma tego do cholery i w niezlej jakosci.
    StaM

  • 7. Data: 2010-05-05 11:28:57
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 5, 1:25 pm, "q...@g...com

    > Przeciez chyba Lumix ma tego do cholery i w niezlej jakosci.
    .. no i Kuba ma Panasa, a co do zoomu 15x to podplywa blizej lodka i
    ma.
    StaM

  • 8. Data: 2010-05-05 15:38:18
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.05.2010 opti <o...@p...net> napisał/a:
    > kategoria ultrazoom
    >
    > co musi posiadać:
    > -zoom min. 15x bez tragicznych aberracji, czyli pewnie Nikon spada odrazu z
    > planu

    Naprawdę np akwiwalent 100-1500 Cię urządza? Warunek spełnia :)
    Ptaszki i księżyc pofocisz, portret fizjonomii i co dalej?

    > -matryca czym wieksza tym lepsza

    lustra tylko, w kompaktach jedziemy w dół i nie atakujemy tanich lusterek,
    każdy je ma, a tam zarabiamy na szkiełkach

    > -filmy full HD zapisywane w standardzie AVCHD a nie MOV z ktorym sa wieczne
    > problemy

    nie zauważyłem

    > -zapis zdjec w trybie 4:3, 3:2 i 16:9

    z 1 matrycy? no to cut musisz robić, nie ma że boli

    > -pełen manual ze swobodnym trybem migawki pow. 1 sek.

    ??? tryb migawki

    > -lampa o realnym zasiegu 7-8m

    wbudowana? ona to się nadaje do oświetlenia rozkładu jazdy aby nie
    przepisywać, w innym zastosowaniu to umie tylko zrobić: red-eye,
    cień w obwódce i wypalone place

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 9. Data: 2010-05-05 17:08:52
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Naprawdę np akwiwalent 100-1500 Cię urządza? Warunek spełnia :)

    Tu nie chodzi o ptaszki tylko o prestiż
    - napis na obudowie.
    P.

  • 10. Data: 2010-05-05 18:49:13