  • Data: 2012-06-28 12:21:17
    Temat: Re: Szukam amplitunera 5.1 - poleccie cos
    Od: Wiewior <j...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-28 11:29, Waldek Godel pisze:

    > oraz DD TrueHD, DTS-HD (czyli dźwięku z Bluray) oraz - jak pisałem - wiele
    > telewizorów nie potrafi wypuścić dźwięku z HDMI na SPDIF.

    Czytaj, co się do Ciebie pisze.
    DD True HD to właśnie format bezstratny. Do tego DD True HD wymaga by na
    płycie była jeszcze zwykła ścieżka DD.
    DTS-HD jest zaś kompatybilny w dół ze zwykłym DTS-em.

    Do tego "wiele" według Twojego widzimisie - no chyba że podasz konkretną
    listę, odniesioną do listy tych dających sobie radę.

    > Oprócz tego dźwięki są kompatybilne, ale telewizor nie ma elektroniki, żeby
    > zmienić format.

    Ale odtwarzacza blu-ray ma możliwość ustawienia formatów, które mają się
    pojawić na wyjściu HDMI (czy SPDIF).

    --
    Wiewior
    j...@t...cy