  • Data: 2012-06-29 00:07:35
    Temat: Re: Szukam amplitunera 5.1 - poleccie cos
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.6.2012, Waldek Godel napisał(a):

    > Wymieniłem - oglądanie bluray.
    > Oprócz tego wystarczy cokolwiek z DTS - sporo telewizorów nie ma tego
    > dekodera

    I mieć nie musi.

    > Aha.. to teraz wytłumacz co twój telewizor zrobi jak dostanie po HDMI
    > DTS-HD albo Dolby z bluray? Przekoduje na DD 5.1 dekoderem, którego nie ma
    > i koderem którego tym bardziej nie ma?
    >
    > Albo co zrobi, jak dostanie DD 5.1 w formacie PCM? Bo może...

    ...ale nie musi.
    Nic nie zrobi, bo najzwyczajniej takiego dźwięku nie dostanie z
    odtwarzacza - kwestia ustawień.

    > Serio? A masz odpowiednie opcje ustawienia downmixu? Serio?

    Niefortunne było użycie słowa "kastrowanie". Chodziło mi o skonfigurowanie
    odtwarzacza tak, by wybierał taką ścieżkę, która problemów nie będzie
    stwarzać.

    > O.. kłopoty z matematyką. Kolejna ofiara polskiej edukacji?
    > Podłączenie po HDMI - liczba kabli równa się liczba urządzeń odtwarzających
    > +1
    > Podłączenie z oddzielnym dźwiękiem daje dużo bardziej skomplikowane
    > okablowanie.

    Co Ty powiesz? ;D
    O moją matematykę się nie martw. Chodzi o miejsce na tę plątaninę kabli.

    > * - w razie jakbyś miał dziwne pomysły:
    > http://www.ebay.com/itm/Dolby-Digital-Audio-Encoder-
    DP567-NICE-GUARANTEED-/270494615504?pt=LH_DefaultDom
    ain_0&hash=item3efabc47d0
    > to jest urządzenie, które nie robi nic więcej, tylko koduje "w locie"
    > dźwięk wielokanałowy do DD.

    Ale komu to potrzebne?
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/