  • Data: 2012-06-28 14:08:19
    Temat: Re: Szukam amplitunera 5.1 - poleccie cos
    Od: Miklewicz Marek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze to sprawdź impedancję tych głośników. AFAIK większość zestawów
    > Samsunga to 3 Ohm i nie jest łatwo dobrać do tego właściwy ampli.
    > Starego nie da się naprawić? Czy może słaby w opcje/we-wy był i chcesz coś
    > lepszego?

    więc tak dziękuję za odpowiedzi i postaram się po krótce wyjaśnić w czym
    żecz, Tuner nie wstaje, na wyświetlaczu po włączeniu pojawia się napis
    "Load" i "wisi" tak bez końca na infolinii samsunga oszacowalj, że to
    awaria oprogramowania, wgranie ~ 400 zł, trochę drogo biorąc pod uwagę,
    że ten tunerek jest średnio wyposażony ma tylko jedno wejście optyczne i
    jedno wyjścoe HDMI

    > BTW. Ampli wcale nie musi mieć wejść cyfrowych dla każdego z urządzeń,
    > które wymieniłeś. Wystarczy, że TV ma wyjście cyfrowe i do TV dostarczysz
    > dźwięk cyfrowo np. po HDMI. A jakbyś chciał używać, któregoś z urządzeń
    > przy wyłączonym TV, np. słuchać radia z tunera SAT, to wtedy warto
    > podłączyć osobno, a tak IMO nie ma co sobie d. zawracać.

    Piszesz o tym, że można podłączyć amplituner do TV po optyku i sprawa
    załatwiona. Ja jestem laik i dyskusje o formatach i downmixach nic mi
    nie mówią ale, gdy podpiąłem kino pod konsole miałem piękny dźwięk 5.1
    czy to w grach czy w filmach, gdy zaś wyjąłem kabel z konsoli i
    podpiąłem go pod TV (samsung LE32C650) to dźwięk miałem 2.1 czy wręcz
    2.0 pewności nie mam, podobnie rzecz się miała gdy podpiąłem amplituner
    pod dekoder sat, to na kanałach np. Nat Geo czy C+ słychać było 5.1 ale
    gdy kabelek siedział w TV dźwięk był tylko 2.1.
    Dlatego teraz "korzystając" z okazji chcę kupić coś co zapewni mi dzięk
    5.1 na SAT (oczywiście tam gdzie się da), PS3, komputerze a kiedyś i
    stacjonarnym BD.

    Miklewicz Marek
    www.pomoc-monice.org - Pomóż żyć Monice, Ona czeka na Twoją pomoc -
    więcej informacji na www.pomoc-monice.org