  • Data: 2012-06-29 00:30:06
    Temat: Re: Szukam amplitunera 5.1 - poleccie cos
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.6.2012, Miklewicz Marek napisał(a):

    > więc tak dziękuję za odpowiedzi i postaram się po krótce wyjaśnić w czym
    > żecz, Tuner nie wstaje, na wyświetlaczu po włączeniu pojawia się napis
    > "Load" i "wisi" tak bez końca na infolinii samsunga oszacowalj, że to
    > awaria oprogramowania, wgranie ~ 400 zł, trochę drogo biorąc pod uwagę,
    > że ten tunerek jest średnio wyposażony ma tylko jedno wejście optyczne i
    > jedno wyjścoe HDMI

    A sprawdziłeś czy da się go reanimować z CD albo USB?
    Tu masz firmware do ściągnięcia i opis jak zainstalować z CD/USB
    http://www.samsung.com/uk/support/model/HT-C555/XTR-
    downloads
    (według opisu plik z firmware trzeba wybrać do odtworzenia jako plik
    dźwiękowy - skoro tuner "wisi" nie zaszkodzi sprawdzić, czy jak nagrasz go
    jako jedyny plik na CD/USB nie ruszy samoczynnie, albo po wciśnięciu
    'play' - to nic nie kosztuje).

> [...]
    > nie mówią ale, gdy podpiąłem kino pod konsole miałem piękny dźwięk 5.1
    > czy to w grach czy w filmach, gdy zaś wyjąłem kabel z konsoli i
    > podpiąłem go pod TV (samsung LE32C650) to dźwięk miałem 2.1 czy wręcz
    > 2.0 pewności nie mam, podobnie rzecz się miała gdy podpiąłem amplituner
    > pod dekoder sat, to na kanałach np. Nat Geo czy C+ słychać było 5.1 ale
    > gdy kabelek siedział w TV dźwięk był tylko 2.1.
    > Dlatego teraz "korzystając" z okazji chcę kupić coś co zapewni mi dzięk
    > 5.1 na SAT (oczywiście tam gdzie się da), PS3, komputerze a kiedyś i

    Może to kwestia firmware w TV. Sam mam TV Samsunga i takich problemów nie
    robi, tj. co dostaje to przepuszcza dalej (z zastrzeżeniem ograniczeń
    SPDIF).

    BTW. Sprawdziłeś parametry głośników?
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/