  • 1. Data: 2010-04-15 20:11:02
    Temat: Szukam abonamentu
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Która z polskich sieci ma taki abonament (i jaki) dla klientów
    indywidualnych, że kwotę abonamentu mogę wykorzystać na DOWOLNĄ
    usługę, w szczególności rozmowy zagraniczne i roaming? Czyli działa
    jak prepaid, tyle że w abonamencie?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 2. Data: 2010-04-15 20:26:07
    Temat: Re: Szukam abonamentu
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > indywidualnych, że kwotę abonamentu mogę wykorzystać na DOWOLNĄ
    > usługę, w szczególności rozmowy zagraniczne i roaming? Czyli działa

    orange wszyscy i na wszystko

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 3. Data: 2010-04-15 21:46:06
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    Era Pakiet Biznes

  • 4. Data: 2010-04-16 08:38:24
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Era Pakiet Biznes

    dokładnie Nowy Pakiet Biznes - tylko dla firmowych ale nie polecam ze
    względu na wysokie stawki połączeń od 49 do 55 gr za minutę, netto!

    http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/nowy_pakiet_firma
    /nowy_pakiet_biznes_cennik

    do wyboru oferta z upustem na abonament 20 lub 30 % albo z dodatkowym
    pakietem minut do wszystkich

    dużym + tej taryfy są jedynie tanie rozmowy międzynarodowe do 3 wybranych
    krajów po 39 gr na stac i 79 gr na kom, tez netto - od 70-tki z zerową
    opłatą abonamentową

    --
    Pracownik Hotline Era