  • 1. Data: 2011-05-23 19:34:53
    Temat: Szop - moze ktos wie...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W photoshopie można w ograniczonym stopniu edytować wideo. Aby zmieniać
    całe klipy należy skorzystać z warstwy korekcyjnej. Problem w tym, że
    tam jest dość ubogo z narzędziami. Użycie filtrów ''klasycznie'' ma
    wpływ tylko na klatkę, na której stoi kursor. Pytanie - da się użyć
    filtrów dla całego klipu bez rozbijania tego na oddzielne obrazki?

    --
    pozdrawia Adam
    /nie każdy cieć to cieć, nie każdy prezydent to prezydent.../

  • 2. Data: 2011-05-25 02:31:41
    Temat: Re: Szop - moze ktos wie...
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 3:34 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wpływ tylko na klatkę, na której stoi kursor. Pytanie - da się użyć
    > filtrów dla całego klipu bez rozbijania tego na oddzielne obrazki?

    Jest na to sposob, ale pewnie nie zechcesz skorzystac z mojej porady,
    wiec nie bede sie wysilal.
    Koledzy cie olalai i znow jak poczujesz mocz, to bedziesz chcial sie
    go pozbyc, mnie imputujac te twoje zapachy

    --
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/