  • 71. Data: 2014-06-22 23:13:11
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-06-22 o 23:05, masti pisze:

    > jeśli myslisz, że u innego operatora będzie inaczej to się grubo mylisz :)

    To masz od razu do wyboru trzy oferty (bez telefonu bo ten i tak taniej
    kupić samemu)
    1. redbullmobile 29zł pełne no limit +2gb neta + ew. 9zł za sms no
    limit. Minus taki, że dalej to play ;) i obsługa klienta poniżej krytyki

    2. NJU 57zł full no limit + 1gb neta (i tu plus taki, że jak nie używasz
    to minimum do zapłaty to 9zł)

    3. orange 69,98zł full no linit + 3gb neta

    Najtańsza taka oferta UTRZYMANIOWA w play to 79,99zł :)

    Pozdrawiam,
    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 72. Data: 2014-06-22 23:22:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 22 Jun 2014 23:13:11 +0200 osobnik zwany Dylon napisał:

> [...]
    > to minimum do zapłaty to 9zł)
    >
    > 3. orange 69,98zł full no linit + 3gb neta
    >
    > Najtańsza taka oferta UTRZYMANIOWA w play to 79,99zł :)

    dokładnie tak samo to wygląda w przypadku innych operatorów. Sami
    doprowadzili do tego, że uzytkownicy nie są lojalni.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2014-06-23 09:08:49
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-22 23:22, masti pisze:

    > dokładnie tak samo to wygląda w przypadku innych operatorów. Sami
    > doprowadzili do tego, że uzytkownicy nie są lojalni.

    Niestety nie widzę postu Dylon'a :-( Odpowiem więc tu. Ja mam 1GB i bez
    limitów w rozmowach / SMSach w cenie 50zł czy 55zł (jakoś tak) bez
    telefonu.

    Obsługa Play... hmmm... dzwonię na infolinię, nie czekam, proszę o to co
    potrzebuję i wykonują. Nie mam złych doświadczeń. Za to w Orange sprawa
    zmiany danych na fakturze (błędne imię) po rocznej batalii trafiła do
    sądu i dopiero tam się udało.

    Marek

  • 74. Data: 2014-06-26 20:30:18
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 13-06-2014 14:37, GAD Zombie pisze:
    > Bo Ty to byś chciał wiele za niewiele i myślisz, że jesteś dla nich
    > jakimś złotym klientem. A jesteś jednym z milionów i im po prostu na tym
    > nie zależy.

    Chyba jednak zależy, bo choć abonament idzie w górę, to nie o 30 zł, a
    11, Internetu dostałem 3 GB (a nie 2), no i Xperię Z za darmo (lub 1
    zł), a nie 450 zł.
    Pani pod koniec drugiej rozmowy, bo przerwa była (21 + 32 min) sprawiała
    wrażenie zadowolonej, czyli pewnie będzie prowizja lub +1 do premii za
    zatrzymanie klienta.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 75. Data: 2014-08-29 15:52:22
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-06-14, o godz. 16:22:18
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Ile kosztowałby taki abonament z 10Giga danych miesięcznie w Polsce?

    Play: 3 karty, bez limitu komórki/stacjonarki/sms plus 25GB do podziału
    na te 3 numery plus dodatkowa karta 0,5GB do internetu plus 2000 minut
    odbieranych w roamingu UE. Umowa na 24 miesiące, pierwsze 6 miesięcy net
    bez limitu jeśli masz zasięg LTE. Plus abonament za 0PLN przez pierwsze
    6 miesięcy. Wychodzi w sumie miesięcznie około 116PLN. Kolejna karta
    25PLN i wtedy jedyny minus że te 25GB do podziału na 3 a nie na 4. Jak
    nie potrzebujesz stacjonarek i roamingu to 114,99 na tych samych
    zasadach. Czyli średnio wychodzi niecałe 90PLN na miesiąc. I nie trzeba
    dopłacać za to że ma się jakikolwiek smartfon.

    Zdrówko

  • 76. Data: 2014-08-29 17:25:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote:

> [...]
    > zasadach. Czyli średnio wychodzi niecałe 90PLN na miesiąc. I nie trzeba
    > dopłacać za to że ma się jakikolwiek smartfon.

    To mi przypomina warunki tutejszego T-Mobile, znacznie tanszego niz AT&T bo
    ich siec w praktyce nie istnieje poza wiekszymi aglomeracjami i
    miedzystanowymi autostradami...

    Zamiast 4 identycznych linii komorkowych (SIM) za $160 w AT&T ten T-Mobile
    kasuje klienta $100 i oferuje wykupienie nowego klienta z
    kontraktu/abonamentu u konkurencji. Też jest 25Gb danych w LTE i 2.5Gb na
    karte w pozostałych technologiach.

    Play w PL zdaje się ma podobną reputację do amerykańskiego T-Mobile jesli
    chodzi o zasięg, czyż nie? :-) Ale i tak wychodzi dużo taniej niż w Usiech.

  • 77. Data: 2014-08-29 19:23:38
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Play w PL zdaje się ma podobną reputację do amerykańskiego T-Mobile jesli
    > chodzi o zasięg, czyż nie? :-) Ale i tak wychodzi dużo taniej niż w
    > Usiech.

    Play ma swoją siec i podpisane umowy roamingowe z T-Mobile, Plusem, więc ma
    zasięg będący sumą tych trzech sieci.
    W zeszłym roku można było logować się do Orange, ale ostatnio chyba kończą z
    nimi współpracę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 78. Data: 2014-08-29 19:34:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5400b6ae$0$3046$65785112@news.neostrada.pl>,
    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

> [...]
    > zasięg będący sumą tych trzech sieci.
    > W zeszłym roku można było logować się do Orange, ale ostatnio chyba kończą z

    Swoja droga, bylem bardzo rozczarowany, gdy w pewnym zagranicznym kraju
    nie moglem zalogowac sie do playa (do plusa moglem) z braku roamingu...

    --
    TA

  • 79. Data: 2014-08-29 20:02:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote:

    > Swoja droga, bylem bardzo rozczarowany, gdy w pewnym zagranicznym kraju
    > nie moglem zalogowac sie do playa (do plusa moglem) z braku roamingu...

    Czyli jest to samo co z T-Mobile w usiech: mala siec swoja i roaming
    telefoniczny w sieciach konkurencji oblozony jakimis warunkami ale internet
    jakis kulawy i bezuzyteczny w praktyce.
    I to sie odbija negatywnie na rynkowej wartosci takiej oferty.

  • 80. Data: 2014-08-29 20:14:41
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .atman.pl...

    > Swoja droga, bylem bardzo rozczarowany, gdy w pewnym zagranicznym kraju
    > nie moglem zalogowac sie do playa (do plusa moglem) z braku roamingu...

    Zagraniczny kraj i polski Play i Plus?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba