eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem › Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
  • Data: 2014-06-05 16:22:35
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "ZakonSpirowany" napisał w wiadomości
    W dniu 05-06-2014 08:12, J.F. pisze:
    >> A czytales umowe ? Po dwoch latach bedzie kontynuacja, czy promocja
    >> byla na dwa lata, sie skonczyla, teraz obowiazuje standardowy
    >> cennik
    >> ... ten sprzed 2 lat.

    >Pisałeś to przed wypiciem kawy, czy moja jeszcze na mnie nie
    >podziałała, bo nie mogę rozszyfrować, co napisałeś. :|

    Brak doswiadczenia lub duzy niedobor kawy :-)

    Dosc czesta konstrukcja:
    "klient zawiera umowe na swiadczenie uslug w taryfie X, przez okres N
    miesiecy beda obowiazywaly warunki z promocji Y".

    No i po N miesiacach, jak klient nie da sie skusic na nowa promocje,
    to sie nagle okazuje ze placi 2x wiecej, a minut ma 2x mniej.

    Orange w Pantera moze tak nie ma ... ale zobacz np cennik neostrady
    http://www.orange.pl/kid,4002009501,id,4002235565,ti
    tle,Neostrada,article.html

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: