eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem › Re: Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
  • Data: 2014-06-06 15:12:45
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-06-2014 14:29, Maciej Bebenek pisze:
    > Wbrew powszechnej opinii, marża na dużych kontraktach oscyluje wokół zera.
    > Teraz głównym źródłem przychodu są MSP/

    Poza tym Orange to przecież nie tylko telefonia komórkowa. Tak się
    składa, że mamy u nich również 3 stacjonarne usługi za 130 zł/miesiąc. A
    ile to już lat? Nie chce mi się sprawdzać, ale od przejęcia Tepsy, więc
    trochę już od nas dostali. Specjalnej alternatywy nie ma, bo tylko
    Netia, ale niech mnie wkurzą, jak swego czasu Play, to i z Orange się
    pożegnam, a potencjalnej sprawy nie zachowałbym dla siebie, tylko opisał
    w sieci. W teorii mogliby mnie wyśmiać, ale tu zgubią grosz, tam grosza
    nie zarobią i się sumuje.

    --