  • Data: 2011-11-26 17:52:46
    Temat: Re: Szkodliwość świetlówek energooszczędnych
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "j.r." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jar8ep$cq3$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090331/ZDROWIE/817173902
    > Kolego termometry rtęciowe są niekoszerne już od ponad roku.

    Tak, wiem... ale jakby po szpitalach popatrzeć...
    Także, co z przekażnikami mającymi styki zwilżane rtęcią? (na mojej centrali
    telefonicznej sporo tego padało i trzeba było dawać do utylizacji, nie mogem
    sobie wziąć i spróbować podszykować, nawet nie ze względu na to, czy można w
    ogóle wynieść, tylko ze względu nna rtęć właśnie. Mnie przy okazji jedno
    zastanawia - niemal wszystkie przekaźniki miały taki owocowy zapach...)

    > Jak kupiłem 3 na All....to nim zdążyłem wystawić komentarz aukcja
    > została usunięta przez pracownika serwisu.

    Na gumtree wystawi... acha, kupiłeś... dostałeś przesyłkę?
    Tylko po co wywalać zakończoną już aukcję? Chyba, że jako tzw. dupokrytkę
    przed wyższymi urzędami...?

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)