    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szkoda, że [oferta?] wyprzedana...
    Date: Tue, 25 Feb 2014 17:28:29 +0100

    "Chris" lei24h$pa6$...@n...news.atman.pl...

    > Moment .... netbooki mają często zamisast HDD dyki SSD

    A ja piszę inaczej?

    > więc problem znika,

    Jaki problem? Wirującego seksu? Za to jest problem wirującej złotówki. ;)
    SSD są drogie a Win (nawet starter) zajmuje sporo miejsca!! Mam u siebie
    W7s na 3 partycjach (teraz do mnie dociera, że chyba jednak dorzucić
    profilaktycznie 4) a każda zajmuje około 25 GB. WXP (na notebooku)
    miałem na 3 -- okazało się, że jednak 4, zapasowa, ;) jest też potrzebna. :)

    Mogę wyjaśnić, po co mi aż 4 partycje systemowe i dlaczego dopiero ta 4 jest
    partycją zapasową, choć każda z nich powstała w wyniku klonowania i w pewnym
    sensie wszystkie one zawierają to samo.

    Jeśli na sam system poświęcę około 100 GB...
    Jaki muszę mieć SSD? Ile on będzie kosztował?
    Tyle, co nowy tablet?

    Do niedawna był tam Seagate 500 GB. Teraz ten HDD jest w notebooku,
    bo w notebooku pojawiło się zbyt wiele BadSectorów. :) BTW -- chyba
    ten z notebooka po ,,naprawie'' wrzucę ponownie do netbooka. Ostatecznie
    kopiowanie nie mnie obciąża, ale komputer -- ja tylko naciskam Enter. :)
    I nie boję się popsucia związanego z obecnością BS :) a po ,,naprawie''
    (o której pisałem niedawno) dysk śmiga jak nówka!!! ;) Zero śladów!!!

    > druga sprawa to można spotkać wersje z wbudowanym modemem 3G i masz problem
    łączenia się z telefonem załatwiony,. waga też
    > znajdzie się poniżej 1kg (tak wiem dalej ciężko), rodziałka też znajdzie się
    wystarczająca w netbooku. Swego czasu fajne miał
    > Samsung z dobrą rozdziałką, 3G i tylko wysk trzeba było wymienić na SSD.

    I ja mam szukać wymyślnego netbooka zamiast tabletu, gdy
    tabletów jest masa a netbooków takich prawie nie ma wcale?

    Obecnie mam: smartfon, netbook i notebook. Ten ostatni ma akumulator
    starczający na około 2 minuty oszczędnej pracy i waży ponad 3 kilogramy,
    zatem odpada jako urządzenie przenośne. Netbook waży mniej i ma dobry
    akumulator, ale to nadal słabe rozwiązanie do map czy filmów. :)

    Chcę kupić tablet z Androidem, bo smartfon sprawdził się bardzo
    dobrze, jeśli nie liczyć uszkodzenia słuchu, które nijak się ma
    do ogólnej koncepcji Androida.

    Gdyby netbook, jaki mam, nie miał HDD i miał odbiornik GPS
    oraz modem 3G, nie szukałbym tabletu. Niby i bez GPS, i bez
    3G można poradzić sobie, bo i jedno, i drugie można brać
    ze smartfonu, ale wygodniej mieć to wszystko w jednym
    urządzeniu.

    -=-

    Tablet jest dość lekki, płaski, długo ;) wytrzymuje akumulator,
    ma dużą (w zestawieniu z netbookiem) rozdzielczość ekranu,
    Android daje masę programów użytecznych... Wolałbym większy
    ekran -- 15 calu, a nawet 17 cali, ale takich na razie nie
    widuję z Androidem na pokładzie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'