  • Data: 2014-02-25 18:17:32
    Temat: Re: Szkoda, że [oferta?] wyprzedana...
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 530c81c3$0$2220$6...@n...neostrada.pl

    > Nie zabraniam, ale IMO to strata czasu.
    >
    > Ja naprawdę szukam tabletu takiego, jak wiadome Lenovo,
    > ale (rzecz jasna) chcę zapłacić jak najmniej, bo nie
    > grzeszę nadmiarem dochodów. Tablet ma służyć jako podręczna
    > mapa i urządzenie do oglądania filmów. Oczywiście co to za mapa,
    > gdy brak odbiornika GPS czy kompasu lub dostępu do netu poprzez
    > 3G i WiFi?! Dziś to słaba mapa. Nie potrzebna mi nawigacja, bo
    > tam, gdzie wybieram się (gdzie lubię jeździć) raczej nie ma
    > map ze szczegółowymi drogami. ;) (na leśnych bezdrożach nie
> [...]

    No, chyba nie chcesz powiedzieć że nie ma wyboru tabletów.? Gdy ja
    kupowałem tablet to były na rynku tylko dwa które mnie satysfakcjonowały
    specyfikacją - Huawei slim7 i jakiś prawie jeszcze raz tak drogi -
    Samsung. Huawei dodatkowo dodawał darmową nawigację, uchwyt do niej i
    ładowarkę samochodową. Nie jestem żadnym fanatykiem, a więc wybór mógł
    być tylko jeden.
    I taka mała uwaga - ten Samsung do dzisiaj jest dostępny w sklepach, z
    tym że dzisiaj jest wyceniany na coś około 600et zł, a 1800 jak wtedy.

    W przypadku twojego zapotrzebowania to faktycznie tylko tablet, i szukać
    takiego wyposażonego w tuner DVBT, skoro ma też być do oglądania filmów.