  • Data: 2014-02-25 18:16:40
    Temat: Re: Szkoda, że [oferta?] wyprzedana...
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-25 14:33, animka pisze:

    > Chyba widzisz, które aplikacje są aktywne i niepotrzebne w danej
    > chwili, więc wyłącz.

    Przyznam że zupełnie nie rozumiem na jakich zasadach działa Android, na
    konkretnym urządzeniu. Np. gdy zdezaktywuję fabrycznie zainstalowany
    program do czytania e-booków Aldiko, to co chwilę mi się włącza okienko
    z komunikatem że muszę włączyć tą aplikację bo praca systemu jest
    nieprawidłowa..
    Doinstalowane programy nie wywołują takich komunikatów, ale jednak mimo
    tego że nie są włączone, to obciążają system. Z drugiej strony - może to
    nie programy obciążaja system a jakieś śmieci, które się zbierają przy
    używaniu Androida. Śmieci czyli np. adresy w przeglądarkach
    internetowych, wyniki używanych gier itd.