  • 401. Data: 2015-06-26 18:55:55
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bartek Kacprzak b...@w...pl ...

    > Co za idiota z ciebie.

    Cóż, rodzice nie nauczyli kulturalnej dyskusji?

    > To "sporo" to dodałeś od siebie, ja tego nie napisałem, kłamco.
    > Już napisałem żebyś sobie procent sam policzył.

    Juz o tym dyskutowalismy.
    Zreszta masz tu swojego posta:
    Uzyłes okreslenia: "całkiem spory"
    Po raz kolejny udowadniam ci ze napisałes cos co twierdzisz, ze nie
    napisałes.

    W zwiazku z tym oczekuje przeprosin za powyzszego kłamce, oraz stosując
    przyjetą przez Ciebie nomenklature, odpowiedzi na pytanie: masz sklerozę,
    czy jestes zwykłym idiota?

    > Ze statystyk policyjnych, wystarczyło samemu sprawdzić.

    Pokazywałem ci juz ze statystyki ktore wskazałes nie zawieraja tych
    danych...

  • 402. Data: 2015-07-14 12:29:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 15 Jun 2015 14:25:28 +0200, Bartek Kacprzak <b...@w...pl>
    wrote:

    >Nie ogarniasz samochodu, nie jeździj na miejscu kierowcy, będzie
    >bezpieczniej.

    Tu nie chodzi o kwestię "ogarnia" czy "nie ogarnia" tylko o miejsce
    dla, w miarę bezpiecznej, ucieczki z drogi w sytuacji ekstremalnej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 403. Data: 2015-12-10 01:46:23
    Od: p...@g...com

    DZIEŃ DOBRY WSZYSTKIM,
                                               GET XMAS KREDYT TUTAJ.
     Zapewnia pożyczki od prywatnych inwestorów (Polska) ... zapewnienie od 50.000 do
    100.000 pl, warunki określone przez złotych.Hotel wysokości inwestora kredytowa, wiek
    ... Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się ze mną: k...@o...com

     Nadchodzi przystępne pożyczki, która zmieni Twoje życie na zawsze,
    Jestem pani Kate Packard, sprawdzonym pożyczki pożyczkodawcy, ofiaruję pożyczki
    indywidualne i sektora publicznego, które są w potrzebie pomocy finansowej
    w niskim oprocentowaniu w wysokości 2%. Złych kredytów do zaakceptowania, warunki i
    Warunki są bardzo proste i nie żałuję considerate.You
    coś w tej transakcji pożyczki, bo sprawi, że uśmiech. E-mail: k...@o...com

    Pani Kate Packard, zrobię najlepszy z moich usług dla wszystkich
    uzasadnione borrowers.You nigdy nie rozczarujesz przeze mnie w tym
    transakcji, ponieważ nie urodzili się przegrany. Każda zainteresowana
    klienci powinni skontaktować się mnie teraz za pośrednictwem poczty elektronicznej:
    (k...@o...com) aby uzyskać więcej informacji.

    Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy i wysłać go z powrotem, jeśli jesteś
    zainteresowany i
    będziesz zadowolony wiedzieć, że pożyczki pożyczkodawcy, jak pani Kate Packard

    POŻYCZKOBIORCA wymaganych informacji.
    1) Imię i nazwisko:
    2) Państwo:
    3) Adres:
    4) Status:
    5) Płeć:
    6) Stan cywilny:
    7) Zawód:
    8) Telefon:
    10) Miesięczny dochód:
    11) Next of Kin:
    12) wymagane Kwota kredytu:
    13) Kredyt Czas trwania:
    14) Cel kredytu:

    Jak tylko wypełnić formularz powyżej, natychmiast wysłać Ci moje warunki kredytu i
    warunki tak, że możemy kontynuować. Będę czekać, aby usłyszeć od ciebie, aby
    kontynuować.
    Z poważaniem,
    Pani Kate Packard

  • 404. Data: 2015-12-10 02:30:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cale 400 to nie. Pasazerowie tez gina i jest ich wiecej niz kierowcow.

  • 405. Data: 2015-12-10 02:58:42
    Temat: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kolejna smierc na zyczenie. Nad ranem w niedziele na drodze pomiedzy wioskami to sie
    z imprezy wraca. Dwoch facetow przed trzydziestka pojechalo na dupy. I do zon nie
    wrocili. Moze lepiej dla tych zon?

  • 406. Data: 2015-12-10 09:58:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Kolejna smierc na zyczenie. Nad ranem w niedziele na drodze pomiedzy wioskami to
    sie z imprezy wraca. Dwoch facetow przed trzydziestka pojechalo na dupy. I do zon nie
    wrocili. Moze lepiej dla tych zon?

    i co? drzewo wyskoczyło na środek drogi i ich zabiło?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 407. Data: 2015-12-10 23:25:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-10 o 09:58, masti pisze:

    sie z imprezy wraca. Dwoch facetow przed trzydziestka pojechalo na dupy. I do zon nie
    wrocili. Moze lepiej dla tych zon?

    > i co? drzewo wyskoczyło na środek drogi i ich zabiło?

    Z uwagi na powszechne skretynienie narodu co bardziej zapobiegliwi
    idioci postulują likwidację drzew. Jak rozumiem w trosce o swoje
    własne bezpieczeństwo. :-)

    Pozdrawiam

  • 408. Data: 2016-02-10 21:24:38
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    .
    > Ktoś tu ostatnio twierdził, że w razie W zawsze da sie ominąc drzewo.

    takie cos wynalazlem u mojej lokalnej policji

    https://opolska.policja.gov.pl/index.php?option=com_
    content&view=article&id=2759:jak-zminimalizowac-skut
    ki-wypadkow-drogowych&catid=295&Itemid=700

    --
    http://db.org.pl/