  • 251. Data: 2015-06-13 08:15:45
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:557b0061$0$2197$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Mnie te drzewa nie przeszkadzają.

    Boś głupi.

  • 252. Data: 2015-06-13 11:14:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-06-13 o 08:15, Cavallino pisze:

    > Boś głupi.

    Witaj w klubie.

  • 253. Data: 2015-06-13 18:06:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jun 2015, Cavallino wrote:

    > No i?

    I akurat urywający się konar jest jakims argumentem dla
    przypadku "nic oprócz drzew", to chyba oczywiste.

    pzdr, Gotfryd

  • 254. Data: 2015-06-13 18:23:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jun 2015, Liwiusz wrote:

    > Demagogia. Krowy i rowerzyści tak samo są jak są teraz drzewa (wycięcie
    > drzew nie spowoduje wystąpienia nowych zagrożeń),

    Niekoniecznie "nie spowoduje".
    Teraz są chronieni w niewielkim stopniu "tarczą" z drzew, a w nieco
    większym poprzez proste "niedasię". A po wycince pewnie "szybkich"
    przybędzie.

    Potrzebna byłaby statystyka wypadkowości pieszych na takich drogach,
    najlepiej tej samej kategorii (z istotnym ruchem pieszych) przed wycinką
    i po, aby porównawczo dało się ocenić czy rzeczywiście jest (dla
    pieszych i krów) "tak samo". Oczywiście relatywnie do średniej krajowej.
    I oczywiście o ile nie nastawiano fotoradarów (przed ani po).

    pzdr, Gotfryd

  • 255. Data: 2015-06-13 18:33:42
    Temat: Re: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jun 2015, J.F. wrote:

    > No nie wiem - sadzonka sie szybko rozwija i akumule wegiel w rosnacej masie
    > drzewa.
    > A takie 100 letnie jeszcze rosnie ?

    Nie żartuj.
    Dla większości gatunków 100 lat to przecież młody osobnik ;)

    Raczej nie chciałbyś zostać przysypany przyrostem gałęzi :)
    (o średnicach nie wspominając).

    pzdr, Gotfryd

  • 256. Data: 2015-06-13 18:49:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Witaj w klubie.

    Chciałbyś.
    Ja głupotę w postaci obecności drzew przy drogach dostrzegam od razu.

  • 257. Data: 2015-06-13 20:21:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

[...]

    ---
    Jakich k... pieszych ?!

    Te twoje pomysły prowadzenia na jednej drodze jezdni, pobocza dla rowerów i
    chodnika dla pieszych są dobre do centrów małych miast, gdzie tych drzew już
    dawno nie ma.

  • 258. Data: 2015-06-13 21:11:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-06-13 o 18:49, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Chciałbyś.
    > Ja głupotę w postaci obecności drzew przy drogach dostrzegam od razu.

    Jest wielką szkodą dla kraju i obywateli, że nie było Cię
    jak sadzono te drzewa tudzież budowano te drogi.
    Nigdy byś do tego nie dopuścił.

  • 259. Data: 2015-06-13 22:09:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-12 o 18:00, Budzik pisze:

    > ROTFL
    > Spójrz na swój cały post...

    Tyle zostawiłeś z całego postu:

    "> Jak zwykle jesteś w błędzie.
    Powalajaca argumentacja."

    Więc dokładnie na tyle odpowiedziałem.
    Pretensje miej do siebie.

    Pozdrawiam

  • 260. Data: 2015-06-13 22:10:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > To smutne ze masz AZ TAK ograniczone myslenie.

    Smutne jest że ktoś nie rozumiejący co czyta jak ty bierze
    udział w dyskusji.