    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Date: Wed, 24 Jun 2015 11:10:45 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <5583b8d7$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5583e024$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <55840a2d$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mm38vk$ihf$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5587b1dd$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5587c1f3$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5587c1f3$0$27516$65785112@news.neostrada.pl...
    > To coś co zawsze może się trafić, niezależnie od tego czy będziesz
    > przygotowany czy nie.
    > I tak jak Masti już ci napisał, zamiast drzewa będziesz miał przepust,
    > znak, lampę, itd.

    I z tego powodu, elementy infrastruktury drogowej muszą spełniać pewne
    wymagania, które regularnie się zwiększa.

    Znaków drogowych nikt nie stawia na betonowych słupkach, słupy latarni muszą
    spełniać odpowiednie normy, zamiast stalowych barier coraz częściej stosuje
    się linowe, itd.

    Wszystko to robi się, żeby zwiększyć bezpieczeństwo.

    > Świat nie jest płaski i nie został stworzony żebyś mógł zapierdalać
    > wszędzie. Jak masz odrobinę rozumu w głowie, to w takich miejscach
    > zwolnisz.

    Bardzo ciekawe jest to, że nie dociera do Was, że konsekwencje zderzenia z
    drzewem niekoniecznie musi ponosić "zapierdalacz".
    Ciągle pomijacie ten aspekt w dyskusji. Ja rozumiem, że jest niewygodny i
    trudny do zanegowania przez Was, ale to po prostu jest już żałosne jak
    ciągle sugerujecie, że na drzewach rozbijają się tylko sobie sami winni...

    > Której wam chyba brakuje.

    Raczej Wam. Gdyby Wasze argumenty były słuszne, to wg Waszych twierdzeń
    należałoby znieść np. wszelkie ograniczenia prędkości. Przecież zabijać się
    będą wtedy tylko "zapierdalacze", a wszyscy inni, którzy będą jeździć
    rozsądnie (wolno) będą bezpieczni.
    Taka jest właśnie Wasza logika.

    Wiwo