    Date: Mon, 22 Jun 2015 13:15:23 +0200
    From: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    <X...@1...0.0.1>
    <5583e024$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <55840a2d$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mm38vk$ihf$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5587b1dd$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5587c1f3$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2015-06-22 o 12:00, Budzik pisze:

    > W sensie: zdarzenie przez "ż"? Hmm...

    No i? Błąd, jeden, poczułeś się dowartościowany?

    > Albo puste pobocze, jeżeli usunę drzewo.
    > Znasz znaczenie słowa prawdopodobienstwo?

    To teraz mistrzu zapierdalania, policz sobie prawdopodobieństwo
    walnięcia w drzewo podczas jazdy z _głową_

    > I mówi to ktos kto miał juz 3 powazne wypadki.

    Wskaż mi kurwa, gdzie napisałem _poważne_.

    > Było nie zapierdalac i przewidywac.

    Właśnie _przewidywanie_ pozwoliło uniknąć poważnych konsekwencji,
    również z uniknięciem jebnięcia w drzewo.

    > Albo na kleczkach do Czestochowy ze akurat te wypadki nie spowodowały
    > koniecznosci lub po prostu nie spowodowały Twojego zjazdu na pobocze na
    > ktorym byłoby drzewo.
    Było, nie uderzyłem.

    > P.S. Skoro budujemy drogi za grube miliony to nie lepiej wyciac drzewa i
    > umozliwic zapierdalanie z predkosciami 80-90 na godzine, zamiast zostawiac
    > drzewa i powodowac koniecznosc jechania z bezpiecznymi predkosciami 40-50
    > na godzine?
    Tobie chyba coś się ostro miesza. Nowe drogi są bez drzew na poboczach.

    > ROTFL
    > logiki w sensie Twojego sposobu myslenia.
    > Kazdy ma jakas logike - Twoja moim zdaniem nie ma sensu i jest dodatkowo
    > niekonsekwentna.

    :)
    Oczywiście.

    > Ja juz nie mam siły.

    > Cóż... Niczego lepszego sie nie spodziewałem.

    cóż niczego innego się nie spodziewałem

    --
    BartekZX9R
    Ave1,8 / Ave2.0