    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Date: Mon, 22 Jun 2015 10:00:16 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <5583b8d7$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5583e024$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <55840a2d$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mm38vk$ihf$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5587b1dd$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5587c1f3$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik Bartek Kacprzak b...@w...pl ...

    > To coś co zawsze może się trafić, niezależnie od tego czy będziesz
    > przygotowany czy nie.

    W sensie: zdarzenie przez "ż"? Hmm...

    > I tak jak Masti już ci napisał, zamiast drzewa będziesz miał przepust,
    > znak, lampę, itd.

    Albo puste pobocze, jeżeli usunę drzewo.
    Znasz znaczenie słowa prawdopodobienstwo?

    > Świat nie jest płaski i nie został stworzony żebyś mógł zapierdalać
    > wszędzie. Jak masz odrobinę rozumu w głowie, to w takich miejscach
    > zwolnisz.

    I mówi to ktos kto miał juz 3 powazne wypadki.
    Było nie zapierdalac i przewidywac.
    Albo na kleczkach do Czestochowy ze akurat te wypadki nie spowodowały
    koniecznosci lub po prostu nie spowodowały Twojego zjazdu na pobocze na
    ktorym byłoby drzewo.

    P.S. Skoro budujemy drogi za grube miliony to nie lepiej wyciac drzewa i
    umozliwic zapierdalanie z predkosciami 80-90 na godzine, zamiast zostawiac
    drzewa i powodowac koniecznosc jechania z bezpiecznymi predkosciami 40-50
    na godzine?

    > Której wam chyba brakuje.

    ROTFL
    logiki w sensie Twojego sposobu myslenia.
    Kazdy ma jakas logike - Twoja moim zdaniem nie ma sensu i jest dodatkowo
    niekonsekwentna.

    > taaa, ale nie wskazałeś.

    Ja juz nie mam siły.

    > A to już gówno prawda.
    > EOT

    Cóż... Niczego lepszego sie nie spodziewałem.