  • 121. Data: 2011-03-09 22:21:26
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    atm wrote:

    > Nowy ficzer ze stajni Androida:
    > Jesli czujesz sie zle, ze kumpel wydal wiecej za Iphonea4 a Ty
    > mniej, nie martw sie mozesz mu szybko dorownac, oto
    > rozwiazanie...
    > http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/android-233-na
    bija-wysokie-rachunki-pozera-baterie,1,4204675,artyk
    ul.html

    i to bardzo elitarne - bo by to wykonać, trzeba mieć jeden z dwóch
    modeli telefonów (prosto od Googla, tj. któryś z Nexusów) który by
    pracował na tej (2.3.3) wersji OS.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 122. Data: 2011-03-09 22:22:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 9 Mar 2011 13:55:51 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Dusigrosze się zachłystują...
    > Pomyśl, za zaledwie 10zł więcej mają 2 ekstra guziki!!!!
    >
    > Orgazmu muszą dostawać na samą myśl tandetnej, chinskiej myszki
    > z 10 guzikami co kosztuje mniej kasy niż dobrze wyprofilowany
    > przyzwoity Logitech z dwoma guzikami i rolką...

    Pomacaj, kotuś, kiedyś którąś z topowych myszek Razera. Możesz się mocno
    zdziwić.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 123. Data: 2011-03-09 22:25:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie rozumiem - nie stac cie na fajniejsza pamiec,
    > ktora kosztuje, no ile - 50$ ? :-)

    Widzisz - tu mamy problem ILOŚCI a nie jakości.
    Większa pamięć nie była droga, ale nie była mi potrzebna.
    Nie wnosiła nic nowego.
    Telefon z 32GB pamięci jest dla mnie IDENTYCZNYM telefonem
    co telefon z 16GB pamięci tylko droższym. Nie wyobrażam sobie
    zapełnienia muzyką czy filmami nawet tego mniejszego a co dopiero
    większego. Różnica w cenie była 50% - tańszy był $199, droższy $299.

    > Zalezy od roboty, np plytki drukowane fajnie sie projektowalo trzema
    > klawiszami.

    Ten trzeci to rolka?
    Zapomniałem o rolce - idealna myszka dla nie to 2 + rolka.

  • 124. Data: 2011-03-09 22:29:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-03-09 23:21, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

> [...]
    >>

    > i to bardzo elitarne - bo by to wykonać, trzeba mieć jeden z dwóch
    > modeli telefonów (prosto od Googla, tj. któryś z Nexusów) który by

    Tak, to ten, ktory mial w poprzedniej wersji softu ficzer zrywana
    polaczenia po 3 min. Google stara sie teraz zrekompensowac uzytkownikom
    wczesniejsze problemy ;]

  • 125. Data: 2011-03-09 22:33:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No chyba ze zle dobrali materialy i konstrukcje i wystarczy sama niska
    > temperatura.

    Ale jak? Wytłumacz mi, inżynierowi, fizykę która miałaby dać takie
    efekty? Masz cieniuteńką warstewkę szkła umocowaną w miękkiej
    ramce "na klej"... Telefon lekko się nagrzewa w środku ale nie ma
    małych ognisk gorących i zimnych. Jak to mogłoby pęknąć na mrozie?

    Zwłaszcza przednia szyba, która jest hartowana, a więc dużo
    mocniejsza i odporniejsza na zmiany temperatury.

    Dlatego z dużą dozą wątpliwości podchodzę do tych zeznań...
    Zwłaszcza gdy słyszę słowa typu "iPhone 4 eksplodował!"
    No dajże spokój... eksplodował??? Naprawde? I jeszcze pewnie
    oczy mu pokaleczył rozpryskującymi się na wszystkie strony
    świata odłamkami szkła. Ludzie takie bajki wymyślają że głowa boli.

    > A ten to wyglada tak jakby faktycznie samo szklo pekalo.
    > http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/iphone-4-e
    ksploderte-i-bilen-taaler-ikke-minusgrader-3379889.h
    tml

    Ależ nie - ten dostał strzała w środek między jabłkiem a dolną krawędzią.
    Typowe wygniecenie dziury od trzymania w kieszeni pękiem kluczy.

    Widzieliśmy już ten z Finlandii, który miał promieniście rozchodzące
    się pęknięcia od jednego narożnika, co wskazywałoby na uderzenie
    o podłogę przy upadku na narożnik.

    > Bo mamy inne przyzwyczajenia i nie bedziemy tanczyc jak nam zagraja
    > :-) za dluga nazwa, zbyt gleboka, a w ogole swoje pliki trzymam na E:
    > Przy czym p* Windows uparte jest i utrudnia :-)
    >
    > Zreszta sam widzisz - ledwo jedna wersja minela i juz cos zmieniaja w
    > tym pomysle :-)

    A mi się podoba właśnie że mam folder systemowy o którym Windows
    wie, że mam tam dane i tam kieruje wszystkie aplikacje...
    Nawiasem mówiąc możesz sobie przenieść Moje Dokumenty w dowolne
    miejsce na swoim komputerze, w szczególności do E:\Moje Dokumenty.

    Jedyny problem jaki kiedykolwiek miałem z używaniem tego foldera
    to gdy miałem do czynienia z programami starej daty, które nie rozumiały
    prostego faktu, że folder może mieć dwa wyrazy w nazwie i spacje w środku...
    Ale te programy to jakieś kiepskie porty z linuksa wymagające cygwina.

  • 126. Data: 2011-03-09 22:41:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Pomacaj, kotuś, kiedyś którąś z topowych myszek Razera.
    > Możesz się mocno zdziwić.

    Nie mam naprawdę takiej potrzeby.
    Wyśmienicie radzę sobie myszką Logitecha M-BZ105A,
    choć i ta ma dwa guziki za wiele...

  • 127. Data: 2011-03-09 22:45:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No ale ty nie twierdzisz po wariacku, że z powodu dodatkowych przycisków
    > źle ci się myszkę trzyma :)

    No i to jest prawda, bo te guziki czasem wchodzą w paradę...

    > Ja tam mam Razera, 9 przycisków. Doskonale wyprofilowany i wygodny. W
    > ciągłym użyciu są oczywiście 4 przyciski - LPM, PPM i lewa para bocznych,
    > ustawiona na "naprzód" i "cofnij" w przeglądarce. A jak odpalam jakąś grę,
    > to w ruch idzie wszystkie 9 :) Co komu wygodne i co komu potrzebne,
    > oczywiście :)

    No i właśnie o to chodzi. Jak ktoś chce zapłacić dużo kasy za myszkę
    z jednym guzikiem bo mu się taka podoba i ładnie leży w ręce to
    w czym problem? Dlaczego się z niego wyśmiewać?
    Ja mam mychę z dwoma dodatkowymi guzikami i ich po prostu nie używam.
    Kupując myślałem że się przyzwyczaję, że to będzie cool, ale jednak stare
    nawyki biorą górę i klikam w guzik 'back' w przeglądarce lewym guzikiem
    myszki zamiast parę guzików dedykowanych do tego celu...

    Nigdy mnie ekstra guziki nie rajcowały - ani w myszce ani na klawiaturze.
    Pamiętam te czasy jak produkowało sie klawiatury z 20-ekstra guzikami
    własnie w myśl maksymy: więcej guzików -> klawiatura lepsza... droższa.
    Bezsens.

  • 128. Data: 2011-03-09 22:51:04
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Ale jak? Wytłumacz mi, inżynierowi, fizykę która miałaby dać takie

    To Ty jesteś inżynier???
    a jakiej to specjalności jeżeli można zapytać?

    pzdr
    GS

  • 129. Data: 2011-03-09 23:17:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2011 16:33:53 -0600, Pszemol wrote:

> [...]
    >ramce "na klej"... Telefon lekko się nagrzewa w środku ale nie ma
    >małych ognisk gorących i zimnych. Jak to mogłoby pęknąć na mrozie?

    np ramka nie taka miekka, albo klej za dobry i jak sie ramka kurczy to
    szklo jest zbyt naprezone.

> [...]
    >oczy mu pokaleczył rozpryskującymi się na wszystkie strony
    >świata odłamkami szkła. Ludzie takie bajki wymyślają że głowa boli.

    kiedy rzekomo wlasnie tak, choc jesli ich dziennikarze tacy sami jak
    nasi, to wierzyc im nie ma co, trzeba poczekac na oficjalne pisma.

> [...]
    >Nawiasem mówiąc możesz sobie przenieść Moje Dokumenty w dowolne
    >miejsce na swoim komputerze, w szczególności do E:\Moje Dokumenty.

    ale nie ma byc E:\Moje Dokumenty, tylko E:\Ja :-)
    I nie ma byc w srodku "Moje obrazki".

    >Jedyny problem jaki kiedykolwiek miałem z używaniem tego foldera
    >to gdy miałem do czynienia z programami starej daty, które nie rozumiały
    >prostego faktu, że folder może mieć dwa wyrazy w nazwie i spacje w środku...

    i np wlasnie dlatego nie lubimy :-)

    >Ale te programy to jakieś kiepskie porty z linuksa wymagające cygwina.

    Unix zasadniczo dopuszcza, ale potem trzeba mocno uwazac.

    J.

  • 130. Data: 2011-03-09 23:19:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2011 16:25:15 -0600, Pszemol wrote:

    >Ten trzeci to rolka?

    Nie, po prostu trzy klawisze.
    Rolki niestety trzeba dwie, a to niewygodne.

    J.