  • 1. Data: 2011-03-08 14:23:38
    Temat: zasilenia do Play za 5 zl
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    gdzie w sieci mozna zasilic Play Fresh za 5 zl? Wszedzie gdzie
    probuje, to jest za 10 zl minimum. Ja potrzebuje po 5 zl.

    Wiecie cos na ten temat?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-03-08 14:32:10
    Temat: Re: zasilenia do Play za 5 zl
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 08 Mar 2011 15:23:38 +0100, a...@p...pl napisał(a):

    > gdzie w sieci mozna zasilic Play Fresh za 5 zl? Wszedzie gdzie
    > probuje, to jest za 10 zl minimum. Ja potrzebuje po 5 zl.
    >
    > Wiecie cos na ten temat?

    ech... pod latarnią najciemniej...
    http://doladowania.playmobile.pl/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 3. Data: 2011-03-08 15:55:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2011-03-09 08:20:37
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > ech... pod latarnią najciemniej...
    > http://doladowania.playmobile.pl/

    Na fejszbuku tyż.

  • 5. Data: 2011-03-14 14:49:25
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-03-2011 o 09:20:37 tl <t...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > Na fejszbuku tyż.

    A nie wiecie gdzie można doładować z tym bonusem 10% i otrzymać fakturkę?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2011-03-14 16:11:43
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-14 15:49, Piotr M pisze:

    > A nie wiecie gdzie można doładować z tym bonusem 10% i otrzymać fakturkę?

    Sądzę, że z PAYGSM
    http://www.paygsm.pl/order/document

  • 7. Data: 2011-03-14 17:12:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Mar 2011 15:49:25 +0100, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >>> ech... pod latarnią najciemniej...

    >A nie wiecie gdzie można doładować z tym bonusem 10% i otrzymać fakturkę?
    http://doladowania.playmobile.pl/ - tu dają 10% i FV.

    WAM