  • Data: 2011-03-08 13:22:32
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 07:10:37 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Używam go bardzo intensywnie - ciągle w tle pracuje Skype,
    > Fring zalogowany do wszystkiego co można się zalogować.
    > Klienta poczty elektronicznej albo przeglądarkę Safari staram
    > się zamykać gdy nie potrzebuję, ale zdarza się że i całymi dniami
    > chodzą w tle. Oprócz tego program do pogody, GasBuddy do

    ROTFL!!!!! Chodzą w tle.... systemy ci się niuniek pomerdały.
    "Multitasking" w kościele Apple oznacza, że aplikacja nie jest ubijana, ale
    tylko zamrażana. Tylko kilku nielicznych producentów dostało od Apple
    błogosławieństwo żeby w tle ciągle działać i to też tylko bardzo krótki
    czas, około 10 minut, po czym program jest zamrażany. Programy które mają
    dostęp (i pozwolenie) do notyfikacji systemowych są wybudzane w momencie
    zaistnienia okreslonych zdarzeń (np. przychodzące wiadomości), choć
    najczęściej jest to tylko systemowe powiadomienie i balonik przy ikonce.

    Niemniej jak po typowym kociku świadków Jobsa nie spodziewałem się po tobie
    jakiejkolwiek rzetelnej wiedzy na temat tego co tak bezkrytycznie wpychasz
    innym, więc nie martw się, wcale mnie nie zawiodłeś.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w