  • Data: 2011-03-08 15:01:25
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 08 Mar 2011 15:57:46 +0100, Tomek "Grych" Gryszkiewicz
    napisał(a):

    > Jakieś źródło na temat tych nielicznych producentów? Z tego co wiem,
    > każdy jest traktowany tak samo i żadna z aplikacji na niezłamanym iOS
    > nie może działać 10 minut w tle.

    tego nikt dokładnie nie wie, bo jak zwykle wszelkie niestandardowe umowy są
    tajne, ale wychodzi, że niektóre zwierzęta są równiejsze.
    Np. Tomtom potrafi przetrwać rozmowę telefoniczną niezależnie od jej
    długości, choć to trzeba by dokładnie zmierzyć. Kolejnym przykładem jest
    Skype, choć może porobili jakieś tricki, że systemowe notyfikacje mu
    wystarczają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS