  • Data: 2011-03-08 13:10:37
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:wz3jyckchftr$.dlg@lepper.institute.com...

    > o tym to będzie można porozmawiać jak już pewnego dnia wstaniesz
    > z klęczek, zdejmiesz go z ołtarzyka i zaczniesz używać.

    Nie oceniaj innych według siebie z tym antyołtarzykiem i Apple-voodoo... :-)

    Używam go bardzo intensywnie - ciągle w tle pracuje Skype,
    Fring zalogowany do wszystkiego co można się zalogować.
    Klienta poczty elektronicznej albo przeglądarkę Safari staram
    się zamykać gdy nie potrzebuję, ale zdarza się że i całymi dniami
    chodzą w tle. Oprócz tego program do pogody, GasBuddy do
    lokalizacji cen paliwa na stacji i kilka innych, często używanych
    programów. Wielokrotnie przełączam się w czasie rozmowy
    telefonicznej na jakąś aplikację, najczęściej Safari lub e-mail
    aby coś sprawdzić dzwoniącemu "bo ja mam internet a on nie".
    Telefon się chowa w górny pasek ekranu i w każdej chwli
    można go spowrotem wywołać na pierwszy plan.

    Może te problemy o których usłyszałeś od kogoś dotyczyły
    starszych wersji OSa? Nie wiem - nic takiego się u mnie nie dzieje.