  • 1. Data: 2013-02-12 04:19:18
    Temat: Szczelinowa migawka ;) i flesz w komórce
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nawet komórkowe aparaty fotograficzne zaopatrzono
    w migawki szczelinowe (czy raczej -- w lamelkowe)
    które w połączeniu z lampą błyskową dadzą wiadome
    efekty przy zbyt krótkim czasie otwarcia migawki.

    http://leszekc.w.tkb.pl/SamAsungA/migawka_szczelinow
    a_i_flesz_zart/

    Kwiecień coraz bliżej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-02-12 12:28:02
    Temat: Re: Szczelinowa migawka ;) i flesz w komórce
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > które w połączeniu z lampą błyskową dadzą wiadome
    > efekty przy zbyt krótkim czasie otwarcia migawki.

    hm... strasznie jakiś mało śmieszny ten żart...

  • 3. Data: 2013-02-12 15:14:18
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > hm... strasznie jakiś mało śmieszny ten żart...

    przeczytalem tresc i od razu wiedzialem kto jest autorem postu
    inicjujacego. on zawsze ma jakies z dupy problemy.

  • 4. Data: 2013-02-12 15:16:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    h.w.d.p. wrote:

    > przeczytalem tresc i od razu wiedzialem kto jest autorem postu
    > inicjujacego. on zawsze ma jakies z dupy problemy.

    no i tak dobrze bo nie było nic o biskupach itp...

  • 5. Data: 2013-02-12 15:50:41
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-12 15:16, Marek Dyjor pisze:

    > no i tak dobrze bo nie było nic o biskupach itp...

    a zrozumiales o czym on w ogole pisze? chodzi mi o ten watek

  • 6. Data: 2013-02-12 18:12:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    h.w.d.p. wrote:

    > a zrozumiales o czym on w ogole pisze? chodzi mi o ten watek

    kompletnie nie ale ten model tak ma...

  • 7. Data: 2013-02-12 18:54:12
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > kompletnie nie ale ten model tak ma...

    ufff, no to mnie pocieszyles, bo myslalem ze jestem jakis przytrzymany,
    ze nie wiem o co chodzi.

  • 8. Data: 2013-02-12 19:12:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    h.w.d.p. wrote:

    > ufff, no to mnie pocieszyles, bo myslalem ze jestem jakis
    > przytrzymany, ze nie wiem o co chodzi.

    poszukaj sobie innych jego występów :)

  • 9. Data: 2013-02-12 19:17:20
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > poszukaj sobie innych jego występów :)

    znam :)

  • 10. Data: 2013-02-13 08:46:08
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    > h.w.d.p. wrote:

    > poszukaj sobie innych jego występów :)

    W sumie i tak nie jest źle, nie było nic o biskupach i zapaleniu oskrzeli.

    --
    Miranda