eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Szczególna ostrożność
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 77

  • 51. Data: 2014-12-09 21:57:05
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 09 Dec 2014 20:32:54 +0100, Shrek

    > Tu:
    > "
    > Widzę. Jak nie widzę, to odpuszczam gaz na tyle, aby w razie konieczności
    > móc wyhamować. PORD nakłada na mnie taki obowiązek, dlatego zapierdalacze
    > mogą mnie cmoknąć w pompkę."

    Warunek: w razie konieczności.
    I tak, PORD nakazuje zaniechanie jazdy W RAZIE KONIECZNOŚCI.

    > Żeby w ogarnąć sytuację na większości skrzyżowań
    > pod kątem "zapierdalacza na czerwonym" musiałbyś
    > się w praktyce zaorzymać,

    To już sobie dorobiłeś, bo ja się nie muszę zatrzymywać żeby ogarnąć
    sytuację na skrzyżowaniu -- ogarniam sytuację tyle ile mogę aby w razie
    konieczności zahamować w celu uniknięcia ew. kolizji do całkowitego
    zatrzymania włącznie. Innymi słowy, ZAWSZE patrzę w poprzeczne i jestem
    gotów do zaniechania jazdy, a nie zawsze się zatrzymuję.

    > albo mieć supermoc polegającą na widzeniu przez przeszkody
    > i analizowaniu ruchu z mocą komputera radaru balistycznego.

    Skoro na większości, to podaj konkretny przykład skrzyżowania -- bo nie
    chce mi się wchodzić po raz kolejny w opary absurdu, żebyś mnie potem
    próbował żuć przez dwa dni. :P Wg mnie w większości przypadków MOŻNA
    obserwować poprzeczne, tam gdzie nie można tego zrobić stoi A-7 albo B-20.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 52. Data: 2014-12-09 22:08:38
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 9 Dec 2014 20:38:10 +0100, Tom N

    > Niestety cos się Myjku stało z głową:

    Prawda. Trolle znowu zaatakowały.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 53. Data: 2014-12-09 23:00:04
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 21:57, Myjk wrote:

    >> Widzę. Jak nie widzę, to odpuszczam gaz na tyle, aby w razie konieczności
    >> móc wyhamować. PORD nakłada na mnie taki obowiązek, dlatego zapierdalacze
    >> mogą mnie cmoknąć w pompkę."
    >
    > Warunek: w razie konieczności.
    > I tak, PORD nakazuje zaniechanie jazdy W RAZIE KONIECZNOŚCI.

    PoRD nie nakazuje ci zatrzymywać się na wypadek zapierdalacza, jak masz
    zielone światło. NIe koloryzuj.

    >> Żeby w ogarnąć sytuację na większości skrzyżowań
    >> pod kątem "zapierdalacza na czerwonym" musiałbyś
    >> się w praktyce zaorzymać,
    >
    > To już sobie dorobiłeś, bo ja się nie muszę zatrzymywać żeby ogarnąć
    > sytuację na skrzyżowaniu

    Szacunek. Ja nie mogę tego o sobie powiedzieć. Dziś nawet z ciekawości
    próbowałem, na okoliczność, że może jednak się da, tylko mi się nie
    chcę. Nie da razy.

    > -- ogarniam sytuację tyle ile mogę aby w razie
    > konieczności zahamować w celu uniknięcia ew. kolizji do całkowitego
    > zatrzymania włącznie. Innymi słowy, ZAWSZE patrzę w poprzeczne i jestem
    > gotów do zaniechania jazdy, a nie zawsze się zatrzymuję.

    Czyli zawsze, czy w razie konieczności?

    >> albo mieć supermoc polegającą na widzeniu przez przeszkody
    >> i analizowaniu ruchu z mocą komputera radaru balistycznego.
    >
    > Skoro na większości, to podaj konkretny przykład skrzyżowania -- bo nie
    > chce mi się wchodzić po raz kolejny w opary absurdu, żebyś mnie potem
    > próbował żuć przez dwa dni. :P Wg mnie w większości przypadków MOŻNA
    > obserwować poprzeczne, tam gdzie nie można tego zrobić stoi A-7 albo B-20.

    Ale my rozmawiamy o _światłach_ w szczególności zielonych, a nie A-7 i B-20.

    Shrek.


  • 54. Data: 2014-12-09 23:15:07
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 09 Dec 2014 23:00:04 +0100, Shrek

    >>> Widzę. Jak nie widzę, to odpuszczam gaz na tyle, aby w razie konieczności
    >>> móc wyhamować. PORD nakłada na mnie taki obowiązek, dlatego zapierdalacze
    >>> mogą mnie cmoknąć w pompkę."
    >> Warunek: w razie konieczności.
    >> I tak, PORD nakazuje zaniechanie jazdy W RAZIE KONIECZNOŚCI.
    > PoRD nie nakazuje ci zatrzymywać się na wypadek zapierdalacza,

    Znowu sobie coś dorobiłeś, tym razem o zapierdalaczu.
    Nakazuje zaniechać jazdy jeśli może to doprowadzić do kolizji.

    > jak masz zielone światło. NIe koloryzuj.

    Zielony sygnalizator nie odwołuje Art. 3/4 PORD. Zapytaj anacrona. :P

    >>> Żeby w ogarnąć sytuację na większości skrzyżowań
    >>> pod kątem "zapierdalacza na czerwonym" musiałbyś
    >>> się w praktyce zaorzymać,
    >> To już sobie dorobiłeś, bo ja się nie muszę zatrzymywać żeby ogarnąć
    >> sytuację na skrzyżowaniu
    > Szacunek. Ja nie mogę tego o sobie powiedzieć. Dziś nawet z ciekawości
    > próbowałem, na okoliczność, że może jednak się da, tylko mi się nie
    > chcę. Nie da razy.

    Ktoś ci próbował wjechać na czerwieni pod koła?
    Cóż za nietypowy zbieg okoliczności.

    >> -- ogarniam sytuację tyle ile mogę aby w razie
    >> konieczności zahamować w celu uniknięcia ew. kolizji do całkowitego
    >> zatrzymania włącznie. Innymi słowy, ZAWSZE patrzę w poprzeczne i jestem
    >> gotów do zaniechania jazdy, a nie zawsze się zatrzymuję.
    > Czyli zawsze, czy w razie konieczności?

    Stary, jaśniej się już nie da napisać. Zawsze sprawdzam, zatrzymuję się w
    razie konieczności, jeśli mam podejrzenie, że ktoś mógł nie zauważyć
    czerwieni/znaku dla swojego kierunku ruchu. Jedną sytuację nagrałem i ci
    pokazałem. Od tamtej chwili nie miałem konieczności zwalniania czy
    zatrzymania się w celu uniknięcia kolizji.

    >>> albo mieć supermoc polegającą na widzeniu przez przeszkody
    >>> i analizowaniu ruchu z mocą komputera radaru balistycznego.
    >> Skoro na większości, to podaj konkretny przykład skrzyżowania -- bo nie
    >> chce mi się wchodzić po raz kolejny w opary absurdu, żebyś mnie potem
    >> próbował żuć przez dwa dni. :P Wg mnie w większości przypadków MOŻNA
    >> obserwować poprzeczne, tam gdzie nie można tego zrobić stoi A-7 albo B-20.
    > Ale my rozmawiamy o _światłach_ w szczególności zielonych,
    > a nie A-7 i B-20.

    No więc pokaż mi takie problematyczne skrzyżowania, skoro jest ich multum.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 55. Data: 2014-12-10 07:07:08
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 23:15, Myjk wrote:

    > Zielony sygnalizator nie odwołuje Art. 3/4 PORD.

    Art 3/4 nie nakazuje ci zatrzymywać się przed każdym skrzyżowaniem, nie
    koloryzuj.

    > Zapytaj anacrona. :P

    Na temat jego wiarygodności mam swoje zdanie.

    >>>> Żeby w ogarnąć sytuację na większości skrzyżowań
    >>>> pod kątem "zapierdalacza na czerwonym" musiałbyś
    >>>> się w praktyce zaorzymać,
    >>> To już sobie dorobiłeś, bo ja się nie muszę zatrzymywać żeby ogarnąć
    >>> sytuację na skrzyżowaniu

    Tak wiemy - widzisz przez przeszkody i masz zdolności komputera
    naprowadzającego rakiety:P

    >> Szacunek. Ja nie mogę tego o sobie powiedzieć. Dziś nawet z ciekawości
    >> próbowałem, na okoliczność, że może jednak się da, tylko mi się nie
    >> chcę. Nie da razy.
    >
    > Ktoś ci próbował wjechać na czerwieni pod koła?
    > Cóż za nietypowy zbieg okoliczności.

    Rrzeczywiście zbieg okoliczności, bo wjechał (nie pod koła a w bok),
    mojemu poprzednikowi. Czyli niby byłem z tyłu i widziałem lepiej, a
    dalej byłem nie mniej zaskoczony niż sami uczestnicy kolizji.

    >>> -- ogarniam sytuację tyle ile mogę aby w razie
    >>> konieczności zahamować w celu uniknięcia ew. kolizji do całkowitego
    >>> zatrzymania włącznie. Innymi słowy, ZAWSZE patrzę w poprzeczne i jestem
    >>> gotów do zaniechania jazdy, a nie zawsze się zatrzymuję.
    >> Czyli zawsze, czy w razie konieczności?
    >
    > Stary, jaśniej się już nie da napisać. Zawsze sprawdzam, zatrzymuję się w
    > razie konieczności, jeśli mam podejrzenie, że ktoś mógł nie zauważyć
    > czerwieni/znaku dla swojego kierunku ruchu.

    I zawsze masz takie podejrzenia - ja tylko jak rowerem po ścieżce jadę:P

    >>> Wg mnie w większości przypadków MOŻNA
    >>> obserwować poprzeczne, tam gdzie nie można tego zrobić stoi A-7 albo B-20.
    >> Ale my rozmawiamy o _światłach_ w szczególności zielonych,
    >> a nie A-7 i B-20.
    >
    > No więc pokaż mi takie problematyczne skrzyżowania, skoro jest ich multum.
    >
    Pierwsze z brzegu - powodzenia:P

    https://www.google.pl/maps/@52.2814276,20.9510446,3a
    ,75y,217.52h,70.49t/data=!3m4!1e1!3m2!1sjsB74iglTe01
    k2MkaWy0eA!2e0

    Shrek


  • 56. Data: 2014-12-10 09:46:52
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>


    >> No więc pokaż mi takie problematyczne skrzyżowania, skoro jest ich
    >> multum.
    >>
    > Pierwsze z brzegu - powodzenia:P
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2814276,20.9510446,3a
    ,75y,217.52h,70.49t/data=!3m4!1e1!3m2!1sjsB74iglTe01
    k2MkaWy0eA!2e0

    Bez sensu. Cokolwiek mu nie pokazesz to napisze, ze zadne nie bedzie dla
    niego problemem bo wirtualnie tego nie zweryfikujesz.


  • 57. Data: 2014-12-10 09:48:45
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2014-12-07 o 17:50, J.F. pisze:

    > Az tak rzadkie to nie, bo w 2013 na niestrzezonych przejazdach bylo 71
    > wypadkow, w tym 29 smiertelnych, a na strzezonych 18 /4 .

    a najważniejsze w tym jest: ilu z tych 18 wjechało na przejazd przy
    opuszczonych lub już opuszczanych zaporach?
    obstawiam, że co najmniej 17...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz



  • 58. Data: 2014-12-10 10:08:11
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >> Az tak rzadkie to nie, bo w 2013 na niestrzezonych przejazdach bylo 71
    >> wypadkow, w tym 29 smiertelnych, a na strzezonych 18 /4 .
    >
    > a najważniejsze w tym jest: ilu z tych 18 wjechało na przejazd przy
    > opuszczonych lub już opuszczanych zaporach?
    > obstawiam, że co najmniej 17...

    Tak jest.


  • 59. Data: 2014-12-10 12:42:27
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-12-07 o 17:50, J.F. pisze:
    >> Az tak rzadkie to nie, bo w 2013 na niestrzezonych przejazdach bylo
    >> 71
    >> wypadkow, w tym 29 smiertelnych, a na strzezonych 18 /4 .

    >a najważniejsze w tym jest: ilu z tych 18 wjechało na przejazd przy
    >opuszczonych lub już opuszczanych zaporach?
    >obstawiam, że co najmniej 17...

    Byc moze, ale jak widac - kolei tez sie zdarzaja bledy ...

    J.


  • 60. Data: 2014-12-10 20:10:08
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-10 09:46, Czesław Wiśniak wrote:

    >> https://www.google.pl/maps/@52.2814276,20.9510446,3a
    ,75y,217.52h,70.49t/data=!3m4!1e1!3m2!1sjsB74iglTe01
    k2MkaWy0eA!2e0
    >>
    >
    > Bez sensu. Cokolwiek mu nie pokazesz to napisze, ze zadne nie bedzie dla
    > niego problemem bo wirtualnie tego nie zweryfikujesz.

    Jak nie, jak tak. Przecież widać, że nie widać:P

    Shrek.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 . 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: