  • 11. Data: 2012-02-02 05:56:42
    Temat: Re: Szanowny Pleju
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-01 23:02, Tomek pisze:

    > Dolać Ci oleju w miejsce po mózgu? Żenada, żeby być takim tępym butem i
    > nie rozumieć na jakich zasadach mogą być dostarczane przesyłki spoza
    > kręgu Poczty Polskiej.

    Zaraz tępym :-)
    Trzeba mieć takich durnych rządzących żeby takie durne prawo uchwalali i
    żeby listonosze musieli złom do domów przynosić w ramach cięcia kosztów.
    Jako pracownika drukarni bardzo mnie razi taki "niedorobiony" towar z
    najtańszego papieru... Następnym razem piach mi się koperty wysypie?
    Głupotę trzeba napiętnować a nie się do niej przyzwyczajać.

  • 12. Data: 2012-02-02 06:24:26
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-01 20:49, Tomek pisze:

    > Ciekawe jakbyś płakał gdybyś dostał przesyłke z kawałkiem przyklejonej
    > blachy jak to kiedyś bywało. Ale tak mają tępe Polaczki, zamiast
    > doczytać wolą ponarzekać. Fakt, mogli przysłać zapisany zeszycik zamiast
    > czystego. Weź chłopie zacznij używać głowy.

    Jak to się nazywało? Skleroza? Nie sklerozę to ja mam. :-)
    Ironia. Tak Ironia. Tylko co ta ironia miała? Chyba kopnąć. Tylko
    kogo?... :-)

  • 13. Data: 2012-02-02 08:09:22
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    play, oferta biznes -> zamów e-fakturę a otrzymasz dodatkowe minuty!
    ToMasz

  • 14. Data: 2012-02-02 08:26:09
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał
    > Trzeba mieć takich durnych rządzących żeby takie durne prawo uchwalali i
    > żeby listonosze musieli złom do domów przynosić w ramach cięcia kosztów.

    W 2013 roku (na mocy ustawy) kończy się monopol PP na przesyłki o wadze do
    50g (czy jakoś tak) i wtedy dopiero się zacznie. Każda instytucja zacznie
    korzystać z innej "poczty", sądy, urzędy skarbowe... Już teraz można oberwać
    sądowym nakazem zapłaty nie widząc na oczy pisma w tej sprawie. Obecnie
    bogiem jest pan listonosz. Będzie dowolny gościuniu, miejmy nadzieję, że
    niekarany.

    A blachy przyklejają do kopert cały czas. Orange tak robi. I Telefrancusko
    Polska.
    Taka blaszka jest w sam raz jako dodatkowe obciążenie do magnetycznej
    podstawy antenki z bramki GSM gdy postawić ją np. na biurku.
    A zeszytami dociąża Aster (obecnie UPC) od lat kilku.
    W to wszystko należy wpisać wymianę skrzynek na listy, na takie do których
    może wrzucić list każdy. Co oczywiście jest wykorzystywane do spamowania.
    Ot, takie nasze własne likwidowanie monopolu.
    Tak więc "szanuj poczciarza swego bo możesz mieć gorszego" - o ile to
    jeszcze możliwe ;P
    --
    M.

  • 15. Data: 2012-02-02 08:27:17
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-02 09:09, ToMasz pisze:
    > play, oferta biznes -> zamów e-fakturę a otrzymasz dodatkowe minuty!
    > ToMasz

    Ja zeszycik dostałem z pismem o zmianie regulaminu.
    (ale tych zapisów niedozwolonych było. Wstyd normalnie :-) )
    Była też cała kartka A4 tylko z adresem. Pewnie paru gram brakowało ;-)
    No dobra nie będę się znęcał.
    Tylko gdzie są ci mężni, dzielni, zdesperowani ekolodzy? Przyp... się do
    mojej ładowarki na stałe w gniazdku a tu tyle lasu trzeba wyciąć :-)

  • 16. Data: 2012-02-02 09:21:37
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-02, o godz. 09:26:09
    "Maciek" <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > widząc na oczy pisma w tej sprawie. Obecnie bogiem jest pan
    > listonosz. Będzie dowolny gościuniu, miejmy nadzieję, że niekarany.

    Sądy i urzędy - w tym skarbowe - nie mają obowiązku korzystania z usług
    Poczty Polskiej. Mogą np. same zatrudnić woźnego do roznoszenia
    przesyłek. Z sądem jest inny problem. Zgodnie z Art. 44 KPA przesyłka
    która przeleżała 14 dni u doręczyciela (nie musi to być poczta) i
    została dwukrotnie awizowana jest uważana za dostarczoną. I efekt jest
    taki że możesz być na urlopie i nic nie wiedzieć o postępowaniu sądowym
    a sąd uważa że wezwanie doręczono prawidłowo.

    > A blachy przyklejają do kopert cały czas. Orange tak robi. I
    > Telefrancusko Polska.

    To nie oni - to firma zajmująca się przesyłkami lub pakowaniem
    korespondencji na zlecenie operatora. Blaszek używa ZTCP InPost.

    > Taka blaszka jest w sam raz jako dodatkowe obciążenie do magnetycznej
    > podstawy antenki z bramki GSM gdy postawić ją np. na biurku.
    > A zeszytami dociąża Aster (obecnie UPC) od lat kilku.

    A tu różnie - często jakieś reklamówki ale zdarzył się kalendarz,
    zeszycik lub po prostu tekturka.

    Zdrówko

  • 17. Data: 2012-02-02 09:59:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >W to wszystko należy wpisać wymianę skrzynek na listy, na takie do
    >których może wrzucić list każdy. Co oczywiście jest wykorzystywane do
    >spamowania. Ot, takie nasze własne likwidowanie monopolu.

    Unijne, wszystko zgodne z unijnymi normami.
    A na starych skrzynkach spamowala ... poczta, ktora bardzo chetnie
    przyjmowala "druki bezadresowe" do dystrybucji. Tylko drogo.

    >Tak więc "szanuj poczciarza swego bo możesz mieć gorszego" - o ile to
    >jeszcze możliwe ;P

    Poczta ma nowe pomysly. Teraz juz listonosz nie bedzie awiza
    wystawial, tylko polowal na klienta :-)

    J.

  • 18. Data: 2012-02-02 10:02:54
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2012-02-02 06:56, z pisze:
    > Następnym razem piach mi się koperty wysypie?

    Swego czasu się wysypywał ;) Na początku zabawy z dociążaniem przesyłek
    TP dorzucała woreczki z piaskiem, potem przeszli na doklejane blaszki.

    --
    Serwery są przeciążone...
    Prosimy spróbować ponownie za chwilę...

  • 19. Data: 2012-02-02 10:24:43
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał
    > Tylko gdzie są ci mężni, dzielni, zdesperowani ekolodzy? Przyp... się do
    > mojej ładowarki na stałe w gniazdku a tu tyle lasu trzeba wyciąć :-)

    To samo wczoraj usłyszałem od kobity podpisującej w mojej obecności umowę z
    Plusem na mixa czy coś innego wartości 30 zł miesięcznie. Kilkanaście stron,
    na każdej z nich wymagany czytelny podpis z datą. W miejscu gdzie ma być
    podpis pieczęć o treści "czytelny podpis klienta".
    A 95% tego papieru to... Cennik. Cennik usług, z których nigdy ta pani nie
    skorzysta.

    Szczytem marnotrawstwa okazała się jednak... Orange.
    To nawet nie umowa, raczej zaświadczenie o zakończeniu/rezygnacji z abo i
    przejściu numeru do oferty prepaid.
    Kartka jedna, podpis jeden ale... _Taki świstek_ przywozi KURIER. A kobita
    była w tej samej sprawie _w Salonie Firmowym_ Orange przy Pl. Konstytucji w
    W-wie. Dokładnie ten sam kwit miała tam, na miejscu przed nosem i
    mogła/chciała go tam podpisać. "Nie! Kurier pani przywiezie!"

    Rozumiecie coś z tego? Jakieś stachanowsko-marketingowo-promocyjne plany
    pięcioletnie do wyrobienia? Lobby producentów papieru?

    --
    M.

  • 20. Data: 2012-02-02 11:34:48
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Maciek
    z dnia: 2012-02-02 11:24:
> [...]
    >
    > Rozumiecie coś z tego? Jakieś stachanowsko-marketingowo-promocyjne plany
    > pięcioletnie do wyrobienia? Lobby producentów papieru?
    hehehe... przenieś kilka numerów naraz do mbankmobile. :]

    Każdy numer przychodzi osobno kurierem + kupa kwitów, ale to norma...
    jak już wszystko uruchomisz to za jakiś tydzień dwa przychodzi
    POLECONY(?!), że bardzo Ci dziękują za przeniesienie. <lol>

    Paweł