  • 31. Data: 2012-02-03 14:19:04
    Temat: Re: Szanowny Pleju
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał:

    > A ty w ogóle głąbie wiesz, jak wygląda ten notatnik i przesyłka z Play?

    Mnie nazywasz głąbem a ominąłeś post, w którym napisałem wyraźnie dla takich
    tępych jełopów jak ty, że moje dzieci dostały w gratisie 5 (pięć matole)
    czystych notatników do bazgrolenia. Nie ośmieszaj się już.

  • 32. Data: 2012-02-03 14:35:24
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-02-02 11:24, Maciek pisze:
    > Kartka jedna, podpis jeden ale... _Taki świstek_ przywozi KURIER. A
    > kobita była w tej samej sprawie _w Salonie Firmowym_ Orange przy Pl.
    > Konstytucji w W-wie. Dokładnie ten sam kwit miała tam, na miejscu przed
    > nosem i mogła/chciała go tam podpisać. "Nie! Kurier pani przywiezie!"
    >
    > Rozumiecie coś z tego? Jakieś stachanowsko-marketingowo-promocyjne plany
    > pięcioletnie do wyrobienia? Lobby producentów papieru?

    Może umowa z firmą kurierską? ;)

  • 33. Data: 2012-02-03 17:22:53
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie nazywasz głąbem a ominąłeś post, w którym napisałem wyraźnie dla
    > takich tępych jełopów

    Przeczytałem przemądrzały buraku i dalej nie rozumiem, dlaczego dostałem
    notatnik wyglądający jak folder reklamowy. Puste w jego wnętrzu kartki
    wyglądają jak kiepski żart z klienta.

    > jak ty, że moje dzieci dostały w gratisie 5 (pięć matole) czystych
    > notatników do bazgrolenia. Nie ośmieszaj się już.

    Chuj cię wie. Tacy odważniacy jak ty to pryszczate gnojki, co odwagę mają
    jedynie w internecie a dzieci to ty pewnie znasz jedynie ze stron
    pedofilskich.

  • 34. Data: 2012-02-03 22:51:52
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przeczytałem przemądrzały buraku i dalej nie rozumiem, dlaczego dostałem notatnik
    wyglądający jak folder reklamowy. Puste w jego
    > wnętrzu kartki wyglądają jak kiepski żart z klienta.

    Kiepskim żartem to były woreczki z piaskiem.

    Ja akurat bardzo sobie chwalę te notesy.

    > Chuj cię wie. Tacy odważniacy jak ty to pryszczate gnojki, co odwagę mają jedynie w
    internecie a dzieci to ty pewnie znasz jedynie
    > ze stron pedofilskich.

    O, bardzo ładnie nam się pan tu przedstawił przed milionami słuchaczy...

    Nie zaniżajcie, jeden z drugim, poziomu grupy, proszę.

    Piotr

  • 35. Data: 2012-02-04 16:10:14
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał:

    > Przeczytałem przemądrzały buraku i dalej nie rozumiem, dlaczego dostałem
    > notatnik wyglądający jak folder reklamowy.

    Pytałem już wcześniej, dolać ci oleju do głowy? Wszyscy rozumieją tylko jełop
    nie.
    No ale to już nikogo nie dziwi.

    > Chuj cię wie.

    Miło mi, Tomek.

    > Tacy odważniacy jak ty to pryszczate gnojki, co odwagę mają jedynie w
    > internecie a dzieci to ty pewnie znasz jedynie ze stron pedofilskich.

    Twoje autopsje mnie nie interesują. To twój problem.