  • 21. Data: 2011-07-27 14:01:27
    Temat: Re: Sytuacja na skrzyżowaniu
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-27 07:41:06 +0200, "Wojciech \"Spook\" Sura"
    <wojciech.sura_no@spam_poczta.medi.com.pl> said:

    > No właśnie nie, bo w sąsiednim wątku Myjk ma zgoła odmienne zd anie na ten
    > temat :)

    Uważa, że sanochód będący na skrzyżowaniu ma cofnąć, bo drogą z
    pierwszeństwem coś nadjeżdża?
    Ciekawe...

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-07-29 07:19:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jul 2011 15:13:23 +0200, Artur Czeczko

    > O, ruch lewostronny? A jeśli jadący z drogi głównej będzie chciał
    > skręcić w prawo w Wilanowską?

    Nie wiem o czym do mnie mówisz. Cytuję "Spook'a":
    "z lewej strony skrzyżowania na prawą (przynajmniej
    tak jechałem wczoraj)."

    > Po pierwsze w art. 31 PoRD nie ma nic o zachowaniu
    > szczególnej ostrożności.

    Jasne, bo Art. 31. degraduje wszystkie art. przed i po.

    > A po drugie znasz definicję zachowania szczególnej ostrożności?
    > Czy jest w niej obowiązek przewidywania przyszłości?

    Tak bym tego nie ujął, ale trzeba myśleć z wyprzedzeniem.

    Czy to pytanie jest podchwytliwe?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player