    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sytuacja na skrzyżowaniu
    Date: Fri, 22 Jul 2011 08:12:54 +0200
    Sender: Myjk <>

    Thu, 21 Jul 2011 14:05:50 +0200, Wojciech "Spook" Sura

    > Chodzi mi o sytuację, w której wjechałem na skrzyżowanie z
    > podporządkowanej jeszcze wówczas, gdy nikogo na nim nie było (widziałem
    > tylko kogoś, kto _stał_ na Sobieskiego i czekał, aż droga się oczyści),
    > ale w momencie, gdy już byłem na skrzyżowaniu, ktoś zaczął na nie wjeżdżać
    > z drogi z pierwszeństwem.

    Ale przecież tam jest 20m do przejechania od miejsca warunkowego
    zatrzymania do przecięcia torów jazdy na "drugim skrzyżowaniu", więc aby
    tory pojazdów faktycznie się przecieły musiałbyś niemiłosiernie czaić się
    podczas przejazdu przez skrzyżowanie, albo zwyczajnie pojechać dopiero gdy
    auto z Sobieskiego już dawno by ruszyło. Szczerze mówiąc nie wyobrażam
    sobie co by musiało się stać, żeby doszło do takiej kolizyjnej sytuacji.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player