  • 1. Data: 2010-05-24 17:01:03
    Temat: Sytuacja - Sandomierz ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Czesc.

    Jak wyglada sytuacja w Sandomierzu z przejazdem na dzien dzisiejszy.
    Trasa Tarnobrzeg -> Sandomierz (przejazd przez Wisle)
    lub trasa 79 ?

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-05-24 18:05:04
    Temat: Re: Sytuacja - Sandomierz ?
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Adam Szewczak pisze:
    > Czesc.
    >
    > Jak wyglada sytuacja w Sandomierzu z przejazdem na dzien dzisiejszy.
    > Trasa Tarnobrzeg -> Sandomierz (przejazd przez Wisle)
    > lub trasa 79 ?

    Odpada - z tego co słyszałem zamknięty jest węzeł krakowski
    (skrzyżowanie DK 79 i 77 niedaleko mostu na Wiśle).

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-05-24 22:43:48
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Odpada - z tego co słyszałem zamknięty jest węzeł krakowski (skrzyżowanie
    > DK 79 i 77 niedaleko mostu na Wiśle).
    >
    > --

    A ewentualnie Annopol ?

    Patrzylem na targeo, ale moze ktos ma bardziej aktualne

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-05-25 22:56:12
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak wyglada sytuacja w Sandomierzu z przejazdem na dzien dzisiejszy.
    > Trasa Tarnobrzeg -> Sandomierz (przejazd przez Wisle)

    Odpisze sobie sam bo juz wrocilem, wszystkie drogi dojazdowe sa zamkniete.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-05-25 23:01:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 May 2010 22:56:12 +0200, "Adam Szewczak"
    <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

    >Odpisze sobie sam bo juz wrocilem, wszystkie drogi dojazdowe sa zamkniete.

    Jechałeś przez Annopol?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-05-26 00:01:10
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dleov5d5n7970d5b1kkkse42ncckchikfd@4ax.com...

    > Jechałeś przez Annopol?
    >
    > --

    Nie, robilem trase z Krakowa do Debicy i potem polecialem na Mielec. No
    i przy Wisle sie okazalo ze Tarnobrzeg-Sandomierz zamkniete. Potem przy
    rondzie 9/79 stala policja. To sie wkurzylem i pojechalem do Opatowa i z
    Opatowa na Ozarow i z tamtad w zasadzie na Ursynow bylo pusto :)

    Nie lubie 9tki.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-05-26 00:07:41
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Adam Szewczak pisze:

    > Nie lubie 9tki.

    A czemu? Pomijając remont Słowackiego w Radomiu.

    > PZDr
    > Adam

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 8. Data: 2010-05-26 08:53:25
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > A czemu? Pomijając remont Słowackiego w Radomiu.

    > --

    Za duzy ruch. Pomijajac odcinek Radom - Wawa

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-05-26 09:09:15
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Adam Szewczak pisze:

    > Za duzy ruch.

    Etam - do przeżycia. Chociaż faktem jest że sam w Opatowie zjeżdżam do
    Staszowa jak widzę co się czasem za Ostrowcem dzieje.

    > Pomijajac odcinek Radom - Wawa

    To już nie jest 9tka :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2010-05-26 12:01:38
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Etam - do przeżycia. Chociaż faktem jest że sam w Opatowie zjeżdżam do
    > Staszowa jak widzę co się czasem za Ostrowcem dzieje.

    > To już nie jest 9tka :P
    >
    > --

    Jakos juz mi przeszlo i prawde mowiac jak mam mozliwosc to jezdze DW
    albo tymi co nie maja oznaczej w ogole ;)

    PZDr
    Adam