  • 51. Data: 2014-12-12 19:25:16
    Temat: Re: Systemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Ryzykowna teza. Strat byś nie pokrył.
    mam kolegę, który do niedawna prowadził sklep, elektroniczny z
    komputerami, teraz zmienił działalność. Ale on twierdził, jak dawał mi
    zniżkę, że ma narzut tylko i tak 3-5%.
    Rocznie nasyłałem mu klientów za 20tys. Więc myślałem że dla mnie na
    moje potrzeby to ekstra zniżka za to będzie :)
    A może to wcale nie taki kolega? ;)
    Coś mi się nie chce wierzyć, że sklepy elektroniczne mają taką małą marżę.

  • 52. Data: 2014-12-12 20:00:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-12-12 17:53, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]

    h2 ald awytanretla eicnozyroh aN

    kedołW

  • 53. Data: 2014-12-12 21:19:32
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > to może kilka zdań zajawki :) żeby nie było ntg ;)
    > nowa o 13 latkach z Singapuru

    Ej, to Singapur - oni sa "inni"...

  • 54. Data: 2014-12-12 21:51:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jawi napisał:

    > http://www.spidersweb.pl/2014/10/singapur-gimnazjum.
    html

    > to może kilka zdań zajawki :) żeby nie było ntg ;)
    > nowa o 13 latkach z Singapuru
    >
    > "...Uczą się programowania w języku C i łączenia obwodów elektronicznych
    > na przykładzie systemu Arduino. Pomysły zamieniają w innowacyjne
    > produkty - inteligentne kurtki dla rowerzystów i laski dla seniorów,
    > które moją trafić do produkcji przemysłowej. Mają po 13 lat...."

    Wszystko zrozumiem, zwłaśzcza że w tamtej kulturze szacunek dla starszych
    jest wielki. Ale że już trzynastolatki, laski dla seniorów...

    Jarek

    --
    Chodzi mi o to, aby język giętki...

  • 55. Data: 2014-12-12 22:13:02
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > A dopuściłeś myśl, że nie działa? Dosyć częstą praktyką jest ręczne
    > uruchamianie bramek jeśli ktoś się wyda ochronie podejrzany. Nie wiem jak
    > było w Twoim przypadku, ale to byłoby najprostsze wyjaśnienie.

    A jakie to ma znaczenie?

    Czy bramka zadzialala, czy ktos recznie ja uruchomil -
    - przeciez to nie istotne.

    Typ widac ma sporo czasu, no chyba,
    ze wpadl na naprawde chamskiego "ochroniarza",
    choc watpie w to.
    Typowy polski "pieniacz"...

  • 56. Data: 2014-12-12 22:28:19
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Wszystko zrozumiem, zwłaśzcza że w tamtej kulturze szacunek dla starszych
    > jest wielki. Ale że już trzynastolatki, laski dla seniorów...
    tu na pewno nie o kulturę chodzi jako taką, te dzieciaki same z siebie
    nie zaczęły programować, jak to zaawansowanie może wyglądać, przykład,
    zachętę, wsparcie albo prędzej nacisk na kierunek nauki musi być od
    dorosłych. Tak samo pomysły co zrobić by nauczyć się na praktycznych
    przykładach.
    No cóż, Singapur kształci inżynierów, my księży, pracowników
    administracji, marketingu etc... ;)

  • 57. Data: 2014-12-12 23:10:03
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

    > nie ochroniarz, ale gość który ich nadzoruje robi to z dyżurki, gapi się w
    > kamery i sobie duma...

    Taki gość z dyżurki to nawet 6,50 na godzinę wyciąga, więc motywację ma o
    45% wyższą. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 58. Data: 2014-12-12 23:14:08
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2014-12-12 23:10, yabba pisze:
    > Taki gość z dyżurki to nawet 6,50 na godzinę wyciąga, więc motywację ma
    > o 45% wyższą. :)
    to mało? 45%? :)
    ale jego motywacja nie musi wynikać z zarobków tylko widoku uganiającego
    się za klientem kolegi. Niektórzy za darmo by to robili.

  • 59. Data: 2014-12-12 23:57:17
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > Ryzykowna teza. Strat byś nie pokrył.

    Jakbym był sklepem mięsnym a nie ogólnospożywczym to może i tak. Na
    wędlinach zarabia się więcej, ale na czymkolwiek w promocji (nie tylko z
    lady mięso-wędliny) średnia marża to ok 3-5% - więc jakby klienci
    przychodzili tylko i wyłącznie po promocyjne artykuły to zwijasz interes :)

    Łukasz

  • 60. Data: 2014-12-13 00:12:44
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-12-12 23:57, dddddddd pisze:

> [...]
    > lady mięso-wędliny) średnia marża to ok 3-5% - więc jakby klienci
    > przychodzili tylko i wyłącznie po promocyjne artykuły to zwijasz interes :)

    no i ogólnie straty w takim sklepie jak mój powinny być na poziomie 1% -
    jeśli jest 2% to trzeba sprawdzać czy ktoś czegoś nie wynosi. Mowa o
    ogólnych stratach - wiadomo że na mięsie i warzywach będą największe

    Łukasz