  • 61. Data: 2014-12-13 01:11:56
    Temat: Re: Systemy antykradzie?owe w marketach - jak to dzia?a ??
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    news:m6f83f$uft$1@node1.news.atman.pl...

    > Pan z ochrony jest nagradzany jak ujawni kradzież,

    Nagrodą jest najczęściej obietnica uścisku ręki prezesa.

    > natomiast karany jak są braki w towarze a kradzieży nie ujawniono.

    Pracownik ochrony nie może odpowiadać za brak towaru w sklepie. Zwłaszcza,
    że brakujący towar mógł nigdy do tego sklepu nie dotrzeć.
    Może być ukarany za niedopełnienie obowiązków: spanie na służbie, czytanie
    gazety zamiast obserwacji, niepodjęcie interwencji na zdarzenie. Jakby byli
    karani za braki towaru, to co miesiąc wymianiałby się cały skład
    pracowników.
    Musiałoby być co najmniej po jednym pracowniku ochrony na każdą alejkę w
    supermarkecie, żeby byli w stanie (chociażby teoretycznie) wyłapać każdą
    kradzież batonika.

    > Nie mylić z zakładem pracy chronionej z byłym milicjantem w roli prezesa.

    A czy to coś zmienia?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 62. Data: 2014-12-13 03:49:01
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 12 Dec 2014 17:25:47 +0100, Jawi <g...@p...fm> wrote:

> [...]
    Inżynierów. Wystarczy poczytać trochę publikacji , nazwiska autorów raczej
    dalekowschodnio brzmiące.

    Poniewaz OP siedzi u mnie w KF to odpowiadam posrednio: okolo 60%
    chinskich publikacji naukowych to plagiaty. Niedawno jeden byl tak
    bezczelny ze wyslal do jednego z czasopism SIAM parwie 100% kalke
    artykulu jednego z glownych redaktorow tego czasopisma

    A.L.

  • 63. Data: 2014-12-13 03:49:53
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Inżynierów. Wystarczy poczytać trochę publikacji , nazwiska autorów raczej
    dalekowschodnio brzmiące.

    >http://www.spidersweb.pl/2014/10/singapur-gimnazjum
    .html

    >to może kilka zdań zajawki :) żeby nie było ntg ;)
    >nowa o 13 latkach z Singapuru

    Urban legends

    A.L.

  • 64. Data: 2014-12-13 10:49:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 12 Dec 2014 20:49:53 -0600, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Urban legends

    Coś prawdy w tych 13 latkach musi być, widać to szczególnie jak czyta
    się niektóre azjatyckie datasheety urządzeń, w których są przykłady
    implementacji programowej. Moim ulubionym jest datasheet do rfm12b i
    przykład implementacji spi bitbang w C. Wygląda to mniej więcej tak,
    że wymagane opóźnienia to bloki nop(); każdy o dlugości pół kartki
    a4, powtórzone kilka razy, przez co prosta funkcja zajmuje ze 2
    strony A4 :-).

    --
    Marek

  • 65. Data: 2014-12-13 11:45:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Dec 2014 20:49:53 -0600, A.L. napisał(a):
    Inżynierów. Wystarczy poczytać trochę publikacji , nazwiska autorów raczej
    dalekowschodnio brzmiące.

    m.html

    >Urban legends

    Dlaczego ? To tylko w USA nastolatki maja ambicje i robia antymaterie?

    Programowane zabawki bardzo dzieci przyciagaja. Moze nie wszystkie,
    ale czesc tak.

    A pamietasz tego mlodego, ktory zlamal zabezpieczenia DVD ? Ile on
    mial lat - 14 ?

    J.

  • 66. Data: 2014-12-13 11:58:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Dec 2014 20:49:01 -0600, A.L. napisał(a):
> [...]
    > bezczelny ze wyslal do jednego z czasopism SIAM parwie 100% kalke
    > artykulu jednego z glownych redaktorow tego czasopisma

    Byc moze.
    Przed laty jednak ogladalem gazetke HP, jakies nowe rozwiazanie, opis
    techniczny i twarze zespolu projektowego ... ponad polowa to
    skosnoocy lub sniadolicy. Pewnie juz w n-tym pokoleniu, ale jednak.

    Ty nie pisales, ze uczelniach na kierunkach technicznych wyglada to
    podobnie ?

    J.

  • 67. Data: 2014-12-13 12:46:12
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 13.12.2014 01:11, yabba wrote:

    > Nagrodą jest najczęściej obietnica uścisku ręki prezesa.

    I uważasz to za normalne?

    > Pracownik ochrony nie może odpowiadać za brak towaru w sklepie.

    Skrót myślowy - nie czepiaj się.

    --
    Mirek.

  • 68. Data: 2014-12-13 13:41:08
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2014-12-13 03:49, A.L. pisze:
    > Urban legends
    Przeczytaj artykuł i się wypowiedz w tym temacie.

    Bo to, że 13 latek zaprogramował jakiś moduł w arduino dla kurtki dla
    rowerzysty to chyba nic co przekracza możliwości zdolnego 13 latka.
    Zaawansowanych algorytmów tam nie ma.

  • 69. Data: 2014-12-13 13:47:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > I uważasz to za normalne?

    Czy normalność to coś zgodne z naszym wewnętrznym odczuciem przyzwoitości,
    czy normalność to coś występujące najpowszechniej?
    To jest standard nagradzania. Znane mi wyjątki są sporadyczne.

    > Skrót myślowy - nie czepiaj się.

    OK. Nie czepiam się, tylko skrót był zbyt duży. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 70. Data: 2014-12-13 14:08:07
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 13.12.2014 13:47, yabba wrote:

    > To jest standard nagradzania. Znane mi wyjątki są sporadyczne.

    Zły standard - jeśli już. Nigdy nie pracowałem w ochronie, ale
    montowałem setki kamer i zdecydowanie wolę przypadki, że ochroniarzowi
    zależy na wynikach swojej pracy, nie psuje mi specjalnie kamer, bo to
    jest jego narzędzie pracy, które pomaga mu osiągnąć dobre wyniki. Nie
    wiem jak jest nagradzany - być może nagrodą jest brak kary albo brak
    rozwiązania umowy o pracę ;) - w każdym razie zależy mu na wykryciu
    kradzieży, zależy mu też na dobrym wizerunku wśród uczciwych klientów.
    Nie wiem co jest przyczyną takich patologii o których piszesz, ale ja
    nawet nie chciałbym kupować w takim sklepie, bo moje pieniądze nie idą
    do uczciwie pracujących i mądrze zarządzających tylko idą (w części) na
    pokrycie strat z kradzieży (ja tracę a zyskują złodzieje), idą też do
    kieszeni niechlujnego prezesa i speca ds ochrony.

    --
    Mirek.