  • Data: 2009-09-23 10:57:30
    Temat: Re: System Canon a AF
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sep., 12:46, Kryhu <k...@p...pl> wrote:
    > Janko Muzykant pisze:
    >
    > Hej

    > To zależy co nazwiemy normalną pracą ;)
    > W d700 przy dynamicznie ruszających się postaciach np. w tańcu można
    > swobodnie korzystać ze wszystkich 51 pól nawet przy ciągłym AF. Nic nie
    > trzeba przekadrowywać, można skoncentrować się na odpowiednim kadrze.
    > Dopiero około ISO 3200 - 1/60s staram się korzystać tylko z punktów
    > krzyżowych, bo tam na bocznych za długo ustawia i może nie trafić.
    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :)
    > Nie wyobrażam sobie w takich warunkach przekadrowywać.
> [...]

    ja mam w ukladzie AF tylko jedno wymaganie:
    zeby trafial , na dowolny jedyny sensor , ale zeby trafial.
    Do reszty potrafie sie dostosowac.

    Co to znaczy trafial ?
    tzn zeby rozdzielczosc obrazu w wyniku ostrzenia przy pomocy AF nie
    byla nizsza niz ok 80% maksymalnej rozdzielczosci uzyskanej przy
    prawidlowym ostrzeniu.
    w c450d wynik i 20 % z pewnymi obiektywami jest normalka.