  • Data: 2009-09-23 10:52:42
    Temat: Re: System Canon a AF
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-23 11:46:34 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > To ja nie wiem - 450D z tamronem nie gubi mi się raczej nigdy. Z kitem
    > zresztą podobnie. Najbardziej gubił się z 350D, 300D też czasem,
    > podobnie 5D (gdzie czar jakości tamrona pryska), 20D i chyba 10D, ale
    > już nie pamiętam. 40D oraz 500D (czyli ''nowa linia af'') właściwie
    > nigdy. W każdym razie takie canony sprawdzałem dłużej czy krócej.

    Wiesz, czasem ciężko zauważyć braki, gdy nie ma punktu odniesienia ;-)
    Gdyby nie porównanie obu na raz, może też bym aż tak nie marudził - ale
    że dla mnie sprawność AF w słabym świetle jest bardzo istotna, to
    akurat skupiałem się na tym. Ciekaw tylko jestem jak się ma do Nikona
    40/50D. BTW - dość podobnie do Canona wypadł Samsung GX20 z którymś
    megazumem, więc można chyba postawić tezę, że to jest średnia w klasie
    amatorskiej, z chlubnym wyjątkiem Nikona.
    Aha - i testowałem przedewszystkim punkt centralny (siła przyzwyczajeń)
    - tak a propos uwagi Kryha.

    de Fresz