  • Data: 2011-07-20 20:41:47
    Temat: Re: Synchronizowany generator Wiena
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello janusz_kk1,

    Wednesday, July 20, 2011, 9:51:27 PM, you wrote:

    > Zawsze mi się wydawało że idealny sinus to brak harmonicznych,
    > a wg Ciebie nie idzie to w parze?

    Ale ktoś wymaga _braku_ harmonicznych? Tobie się wydaje, że jeśli Twój
    generator będzie miał na swoim wyjściu w warunkach obciążenia czystego
    sinusoidę, to gwarantuje to, że po obciążeniu siecią nadal będziesz
    miał czysto?

    > - sieci niekoniecznie liniowej.
    > A to wiem, moce będą niewielkie max 500-600W.

    To czym Ty się w ogóle martwisz?

    > Mam falownik z upsa APC 1KW kompletny i jego będę wykorzystywał, czyli
    > i tak będą tranzystory sterowane PWM-em który da wynikowo sinusa.
    > Poglądałem to dość dokładnie na oscylu jak to działa.

    ROTFL!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl