  • Data: 2011-07-21 22:17:08
    Temat: Re: Synchronizowany generator Wiena
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vyy6x82l1cvm6g@lap...
    Dnia 21-07-2011 o 11:58:37 Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    >Dlatego że będę miał mały wiatrak który tyle mocy wydusi z siebie,
    >miejsce mam wietrzne, czasami aż za bardzo ale to już inna historia.

    Poczytaj troche o doswiadczeniach osob ktore sie tym zajmowaly
    Watki takie byly m.in na elektrodzie.
    W skrocie energia z domowego wiatraka najbardziej sie "oplaca"
    do celow grzewczych - np. podgrzewania wody w bojlerze

    >Za prąd płacę dużo, mam sporo pomp, wentylatorów itp rzeczy które stale
    >pracują i dla mnie te 300-600W dołożone daje konkretne oszczędności.

    Nie wiem jak tam faktycznie u ciebie wieje i jak czesto ;)
    ale w tym wypadku raczej pozostaje ci ladowanie baterii akumulatorow
    a z nich zasilanie falownika.
    Czy napewno beda to znaczace oszczednosci ? akumulatory tez masz za friko ?

    No i jak nie chcesz miec niepotrzebnych problemow
    to raczej zrob dedykowany obwod do zasilania tych pomp & wentylatorow
    i odpusc sobie synchronizacje z siecia domowa.