  • Data: 2011-07-21 15:35:58
    Temat: Re: Synchronizowany generator Wiena
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-07-2011 o 11:58:37 Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale gdyby pytajacy opisal dokladniej co chce zrobic lub osiagnac
    > to byloby latwiej grupowiczom podpowiedziec
    > najlepsze (ich zadaniem) rozwiazanie problemu
    > do ktorego IMO budowanie i synchro gen. wiena z siecia energetyczna
    > ma sie troche jak piesc do nosa ;)
    Na razie prowadzę rozważania teoretyczne, gen wiena jest jaki jest,
    zastanawiałem się czy da się go synchronizować, bo sam czegoś takiego
    nie widziałem ale liczyłem na grupę która niejedno widziała.
    Jak się okazało to się przeliczyłem i gen wiena mogę sobie odpuścić.

    > Pewnie to co napisalem powyzej
    > gdy przeczytal ze chodzi o produkowanie energii z przetwornicy UPS-a =<
    > 1kW
    > i wpuszczenie jej rownolegle jako "dopalacz" do ogolno domowej
    > instalacji elektrycznej
    Dlatego że będę miał mały wiatrak który tyle mocy wydusi z siebie,
    miejsce mam wietrzne, czasami aż za bardzo ale to już inna historia.

    > A swoja droga, wiele rzeczy sie da, ale nie zawsze jest sens
    > techniczny czy ekonomiczny danego rozwiazania
    Za prąd płacę dużo, mam sporo pomp, wentylatorów itp rzeczy które stale
    pracują i dla mnie te 300-600W dołożone daje konkretne oszczędności.

    --
    Pozdr
    JanuszK